0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > سایر محصولات > پرده هوا > فراز کاویان >

فراز کاویان

 
 فراز کاویان اولین تولید کننده پرده هوا در ایران بوده و سابقه‌ای طولانی در خصوص طراحی و ساخت انواع پرده هوا دارا می‌باشد. پرده هوا، جریانی از هوا است که با استفاده از آن می‌توان دو منطقه سرد و گرم که با یگدیگر اختلاف دما دارند را از هم جدا کند. همچنین از ورود آلاینده‌ها، ورود گرد و غبار، حشرات و هدر رفتن انرژی در محیط داخلی جلوگیری می‌کند. دستگاه پرده هوا رایج ترین فن دمنده رو به پایین می‌باشد که بدون مزاحمت برای درب در ورودی ساختمان نصب شده و با باز و بسته شدن درب در بین دو محیط با دماهای گوناگون شروع به کار می کند. شرکت فراز کاویان در ساخت و طراحی انواع مدل‌های پرده هوا فعالیت عمده‌ای دارد و یکی از پیشگامان موفق در این عرصه به شمار می‌آید. به دلیل رعایت استانداردهای بین المللی مفتخر به کسب استاندارد CE اروپا، ISO 9001 - OHSAS 18001 گردیده است. همچنین در ساخت انواع مدل‌های پرده هوا از بهترین متریال و الکتروموتور‌های قدرتمند بهره می‌برد. همچنین طراحی این تجهیزات به نحوی بوده که با هر نوع در ورودی ساختمان از قبیل برقی، لولایی، کشوئی و کرکره‌ای همخوانی داشته و بدون محدودیت می‌توان در مکان‌های مختلف از این دستگاه بهره مند شد. گروه تولیدی فراز کاویان از فناوری‌های مدرن در ساخت پرده هوا بهره می‌برد که همین امر موجب شده کمترین میزان مصرف انرژی را داشته و در عین حال بیشترین بازدهی و کاربرد را داشته باشند. پرده هوا فراز کاویان در مدل‌های اداری-تجاری و صنعتی با تنوع رنگ و اندازه با بالاترین سطح کیفیت تولید و عرضه می‌گردد.
فروشگاه دما نوین به عنوان یکی از بزرگترین مراجع سیستم‌های تهویه مطبوع تاسیسات یکی از عرضه کننده‌های انواع پرده هوا برای بسیاری از مصارف در سراسر کشور می‌باشد.
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح