0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > سایر محصولات > رادیاتور برقی >

رادیاتور برقی

 
 شوفاژ برقی که به آن رادیاتور برقی نیز گفته می‌شود نوعی بخاری است که درون این سیستم گرمایشی به جای آب از روغن پر شده است. المنت‌های تعبیه شده در دستگاه باعث گرم شدن روغن و حرکت آن در پره‌های رادیاتور می‌شود و با گرم شدن پرده های رادیاتور منجر به گرم شدن محیط می‌گردد. در شوفاژ برقی ناقل گرما روغن می‌باشد و نه سوخت آن، بهتر است بدانید که روغن مورد استفاده در این سیستم دائمی بوده و نیازی به تعویض ندارد. شوفاژهای برقی به دلیل این که با برق کار می کنند کاربری آسانی دارند. همچنین این شوفاژها در اندازه‌های متنوع در بازار موجود می‌باشد و نگهداری و نصب آنها ارزان می‌باشد. شوفاژهای برقی گازهای گلخانه‌ای کمتری تولید می‌کنند، از این رو استفاده از این نوع شوفاژها برای محیط زیست مناسب می‌باشند. شوفاژهای برقی مصرف برق بالایی دارند و برای گرم کردن خانه‌های بزرگ اصلا مناسب نمی‌باشد، این شوفاژها مصرفی در حدود ۲۰ تا ۳۰ کیلو وات در ساعت دارند که این میزان مصرف انرژی هزینه قبض برق را افزایش چشمگیری می‌دهد. استفاده از شوفاژ برقی تنها در صورتی توجیه اقتصادی دارد که به صورت چند ساعته و کوتاه مدت باشد اما استفاده مداوم از این سیستم گرمایشی در فصول سرد سال مقرون به صرفه نبوده و توجیه اقتصادی ندارد.
فروشگاه دما نوین بزرگترین مرجع اینترنتی تاسیسات و سیستم‌های تهویه مطبوع یکی از عرضه کنندگان انواع برتد رادیاتورهای برقی به همراه گارانتی و ضمانت در سراسر کشور می‌باشد. 
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح