0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > محصولات سرمایشی وارداتی > وستن ایر > داکت اسپلیت وستن ایر >

داکت اسپلیت وستن ایر قیمت خرید

وستن ایر-اسپلیت وستن ایر قیمت خرید
 
 شرکت وستن ایر یک شرکت توسعه دهنده آلمانی می‌باشد که با طراحی منحصر به فرد خود بخشی از بازار جهانی را در دستان خود دارد. کار مونتاژ قطعات و تولید سیستم‌های این شرکت توسط کشور دوم یعنی چین انجام می‌شود. گروه وستن ایر طیف وسیعی از سیستم‌های تویه مطبوع از جمله انواع اسپلیت، داکت اسپلیت، فن کویل و وی آر اف را تولید و عرضه می‌کند. خرید محصولات وستن ایر از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی و حفظ محیط زیست هوایی تصفیه شده به شما هدیه می‌بخشد. داکت اسپلیت‌های وستن ایر در حال حاضر در بازار کشور شناخته شده بوده و توانسته جای خود را در بین محصولات باز کند.
فروشگاه دما نوین مرجع اینترنتی تاسیسات و سیستم‌های تهویه مطبوع تمام محصولات وستن ایر را به همراه گارانتی اصلی و با مناسب‌ترین قیمت در بازار کشور عرضه می‌کند.
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح