0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > سایر محصولات > استخر و سونا > هلو >

هلو

 
 شرکت هِلو (Helo) در سال ۱۹۱۹ در شهر وایبورگ فنلاند (با مسئولیت محدود) تأسیس شد و تا سالها به تولید بخاری‌های برقی پرداخت. در دهه ۱۹۶۰ میلادی، کارخانه هلو به مکان کنونی، شهر هانکو فنلاند، منتقل شد و از دهه ۱۹۸۰ میلادی، این شرکت به طور جدی، فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات جانبی سونا آغاز نمود. در ابتدای دهه ۱۹۹۰ میلادی، شرکت هلو به سوناتک تغییر نام داد، این در حالی بود که شرکت در مسیر رشد و ترقی گام برمیداشت؛ در همین مقطع، با خریداری یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان تجهیزات سونای جهان، یعنی شرکت کنووالد سونا آلمان، اولین جرقه‌های تبدیل شدن به یک کمپانی جهانی و طراز اول توسط شرکت هلو زده شد و در ادامه با خریداری و تلفیق دو شرکت سوناتک آمریکا و هلو بریتانیا، هِلو Helo رسما به عنوان بزرگ ترین تولید کننده تجهیزات سونا در دنیا شناخته شد. امروزه محصولات شرکت هلو (Helo) در کشورهای فنلاند، ایالات متحده آمریکا، انگلیس، سوئد و آلمان تولید و به بیش از ۸۰ کشور دنیا صادر می‌شود.
فروشگاه دما نوین بزرگترین مرجع سیستم‌های تهویه مطبوع و تاسیسات از جمله گرمایشی و سرمایشی در زمینه سیستم‌های گرمکن انواع استخر و سونا نیز در حال فعالیت بوده و در این زمینه با شرکت‌های متعددی از جمله هلو فنلاند همکاری دارد.
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح