0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> خدمات > تعمیر و سرویس موتورخانه >

تعمیر و سرویس موتورخانه

تعمیر موتورخانه شوفاژ:
 تعمیرات موتورخانه از فرآیند تخصصی که نیازمند تجربه و دانش فنی بسیاری است موتورخانه شوفاژ در حوزه الکتریکال و مکانیکال خلاصه می‌شود تابلو برق و ملزومات داخلی آن از جمله الکتروموتورها، تجهیزات کنترلی و نظارتی و کابلها جزوه تاسیسات الکتریکال می‌باشند، دیگ‌های چدنی و فولادی، پمپ‌ها، لوله‌ها و اتصالات، اگزاست، شیرفلکه‌ها و شیرآلات مکانیکال محسوب می‌شود. مجریان و نصاب با تجربه هنگام نصب موتورخانه و طراحی و چیدمان لزوماً تجهیزات را به گونه‌ای نصب می‌کنند که در صورت نیاز قطعات به سرویس و تعمیر این فرآیند به راحتی و سریع انجام گردد.
 
تعمیرکار موتورخانه شوفاژ:
 تعمیرکار موتورخانه شوفاژ شخصی است که با کلیه تجهیزات موتورخانه اعم از دیگ، مشعل، پمپ منابع ذخیره و آبگرم، تجهیزات کنترلی و نظارتی که انواع لوله کشی‌ها، جوشکاری، تابلو برق ملزومات ان و غیره آشنایی کامل داشته باشد و تجربه کافی در زمینه تعمیرات، سرویس و یا تعویض آنها را داشته باشد. تعمیرکار موتورخانه غالباً افرادی هستند که در شروع فعالیت شغلی خود در زمینه نصب موتورخانه کار می‌کرده و به تمام جزئیات و نکات فنی آن اشراف کامل دارد یک لوله کش تعمیرکار موتورخانه نیست اما یک تعمیرکار حرفه‌ای موتورخانه شوفاژ غالباً یک لوله کش مجرب نیز هست.
 
دیگ چدنی موتورخانه شوفاژ:
 دیگ چدنی  موتورخانه جایی است که سیال در ابتدای سیکل و فرآیند تولید آب داغ قرار گرفته است و مشعل یا برنر (burner) شعله خود را در محفظه احتراق  دیگ تشکیل می‌دهد چدن دیگر لزوما از چدن مخصوص و مقاوم در برابر شعله (آتش خوار) تهیه می‌شود نکته مهم در دیگ چدنی نصب اصولی ان است. در هنگام جمع آوری و نصب موتور تمامی نکات ایمنی و قواعد نصب دیگ چدنی که توسط شرکت سازنده به نصاب آن آموزش داده شده است باید رعایت گردد تا علاوه بر تحت گارانتی گرفتن دیگ در آینده دچار نشتی و آبریزش نگردد. از محسنات دیگه چدنی عدم یکپارچگی آن است که در صورت پوسیدگی دیگر نیاز به تعویض کل دیگ  نیست و یک یا چند پروژه آن قابل تعویض است.
 
منبع دوجداره موتورخانه:
 اولین وسیله‌ای که در موتورخانه شوفاژ جهت تولید آب گرم مصرف بهداشتی به کار گرفته شد منبع دوجداره است این منبع که به روش انتقال دما از مایع به مایع آب گرم و تولید می‌کند از جنس ورق‌های فولادی گالوانیزه تولید می‌شود. اگر از ورق مرغوب در تولید این منبع استفاده نگردد به سرعت فرسوده می‌شود و نیاز به تعمیر و جوشکاری دارد. منطقی است که بعد دوبار تعمیر و جوشکاری نسبت به تعویض آن اقدام کنید چراکه هر بار جوشکاری منبع از کیفیت و رق آن می‌کاهد و دوباره از همان محل شروع به پوسیدن می‌کند در هنگام نصب موتورخانه منبع دوجداره از جنس ورق فولادی گالوانیزه گرم ایرانی تهیه و استفاده کنید.
 
منبع کویل دار:
 بعد از منبع دوجداره پرکاربردترین وسیله تولید آبگرم موتورخانه شوفاژ منبع کویل دار است به مانند منبع دوجداره این منبع نیز از ورق گالوانیزه فولادی ساخته می‌گردد و با این تفاوت که به جای جداره دوم کویل حرارتی عامل تولید آب گرم است علاوه بر جنس ورق که لزوما ورق گالوانیزه فولادی گرم ایران باید  باشد کیفیت و سطح حرارتی کویل  نیز بسیار مهم است از آنجا که لوله‌های کویل از جنس مس است مستقیماً با آب در تماس است دائماً جاذب املاح و رسوب است که به صورت دوره‌ای نیاز به اسیدواش دارد ضمن اینکه بدنه اصلی منبع نیز با توجه به کیفیت ورق به تعمیر و جوشکاری نیاز دارد.
 
نقش پمپ شوفاژ موتورخانه:
 گردش آب داخل مدار لوله‌کشی شوفاژ ساختمان را پمپ شوفاژ به عهده دارد پمپ شوفاژ از دو قطعه اصلی یعنی دینام الکتروموتور و پمپ تشکیل شده است. پمپ‌های سیرکولاسیون شوفاژ در ابعاد، ظرفیت و توان‌های متفاوتی طراحی و تولید می‌شود که به دو  صورت خطی یا زمینی طراحی شده است. پمپ‌های  شوفاژ غالباً به رنگ قرمز تولید می‌شود تا از پمپ ‌های دیگر متمایز باشد در هنگام نصب موتورخانه باید دقت شود که پمپ‌ها در محلی نصب شود  که سرویس کاران به راحتی توانایی تعویض و تعمیر آنها را داشته باشند و نیازی به بریدن لوله‌های جابجایی تجهیزات که دیگر نداشته باشد. ضمن اینکه با توجه به امکان نشتی و آبریزش از پمپ دور از تجهیزات برقی مانند تابلو برق و مشعل ها نصب شوند.
 
دیگ فولادی موتورخانه:
 دیگ فولادی نوعی دیگر از بویلر ها می باشد که با توجه به یکپارچه بودن بدنه جنس آن در موتورخانه‌های نصب شود که فشار کار بالایی برخوردار است. جنس بدنه ای دیگ‌ها از فولاد سیاه و محفظه احتراق آنها از ورق‌های مقاوم در برابر تماس مستقیم شعله ساخته می‌شود لوله‌های درون این دیگ از همین متریال ساخته می‌شود دیگ فولادی یکپارچه و سنگین وزن است و قبل از اقدام به نصب موتورخانه باید نسبت به انتقال آن به موتورخانه اقدام گردد. دیگ فولادی به همراه لوله‌های آتشخوار داخلی آن قابلیت تعمیر را دارند اما اگر تعمیرات آن به تکرار انجام شود توجیه اقتصادی نداشته و باید نسبت به تعویض آن اقدام گردد.
 
مشعل شوفاژخانه:
قلب تپنده موتورخانه دستگاهی است که یک حامل انرژی مانند گاز یا گازوئیل را به انرژی گرمایی تبدیل می‌کند. مشعل‌ها در انواع مختلف و ظرفیت‌های متفاوت جهت کاربری‌های گوناگون طراحی شده است تنظیم مشعل به همراه تعمیرات آن یک عملیات کاملاً تخصصی است که فقط از عهده متخصصین امر برمی‌آید. مشعل های گازوئیلی و دوگانه سوز در صنعت کاربرد بیشتری دارند. در حال حاضر مشعل ایران رادیاتور پرفروش‌ترین و بهترین مشعل موجود در بازار است ضمن اینکه مشعله ساخت کارخانه شوفاژکار سازگاری بهتری با دیگ‌های چدنی دارند.
 
عایقکاری موتورخانه شوفاژ:
عایقکاری عملیات پیشگیرانه در برابر هدر رفت انرژی می‌باشد. لزوما عایق کاری موتورخانه و لوله‌های مربوطه به انتقال آب در مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان گنجانده شده است که کلیه مهندسان و مجریان ملزم به  اجرا و رعایت جزئیات این قانون هستند. ضمن اینکه اجرای دقیق و اصول عایق کاری تا ۲۰ درصد از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند که این مقوله در قبض‌های گاز و برق کاملاً نمایان است عایق کاری به دو روش سنتی پشم شیشه و روش جدیدتر الاستومریک قابل اجرا است که هر کدام مزایا و معایب به خصوص دارند. بعد از نصب موتورخانه و اجرای لوله کشی حتماً نسبت باید کردن آنها اقدام کنید.
 
نقش منبع انبساط:
 منبع انبساط نقش تامین آب مورد نیاز مدار لوله‌کشی و موتور خانه را به عهده دارد. هر زمان که بر اثر سرویس، تعویض نشتی آب به هر شکل از مدار خارج گردد منبع انبساط سریعاً کمبود آب را جبران می‌کند. لازم است که به این پرسش پاسخ داده شود که چرا منبع انبساط باید همیشه گرم باشد در پاسخ باید گفت که فقط در زمستان نیاز است که گرم شود چون دچار یخ زدگی نشود. لیتراژ منبع انبساط را مستقیماً با زیربنای ساختمان و ظرفیت موتورخانه دارد یکی دیگر از فواید منبع انبساط ایجاد یک ستون آب (فشار آب بر حسب ارتفاع) است که به بهتر کار کردن سیستم شوفاژ کمک شایانی می‌کند.
 
مخزن پلاستیکی سه لایه:
 مخزن یا همان منبع محلی است که جهت نگهداری و انباشت سیالات که در موتورخانه شوفاژ جهت تولید آب گرم منبع دو جداره یا منبع کویل دار نگهداری و ذخیره آب سرد مصرفی برای آتش نشانی ناشر و ذخیره و نگهداری سوخت گازوئیل استفاده می‌گردد در ابتدا منبع ورق فولادی سیاه و گالوانیزه ساخته شد اما با توجه به قیمت بالای فولاد، وزن بالا جابجایی و حمل و نقل سخت و پرهزینه و همچنین فرسایش پوسیدگی مخزن پلاستیکی جایگزین گردید مخازن پلاستیکی فرآیند نصب موتورخانه را سریعتر و آسانتر کرده و مزایای بیشمار آن از جمله ظرفیت‌ها و اشکال مختلف طول عمر بالا و… باعث گردیده از استقبال خوبی برخوردار گردد.
 
انتخاب محل موتورخانه:
 یکی از چالش‌های مطرح در طراحی ساختمان‌ها انتخاب محل موتورخانه است. ویژگی‌های محل احداث موتورخانه بیشمار است اما با توجه به بالا رفتن ارزش یک متر مربع بنا در ایران بسیاری از افراد از اهمیت‌های آن چشم پوشی می‌کنند محل نصب موتورخانه ترجیحاً باید به پایین‌ترین قسمت یک ساختمان پارکینگ یا زیرزمین باشد که هم صدای آن آرامش ساکنین را مختل نکند و هم به دلایل علمی کلیه بنا سوار بر موتورخانه است. موتورخانه باید در محلی بنام شود که به رایزرهای ساختمان نزدیک باشد و امکان عبور لوله دودکش به صورت مستقیم تا پشت بام فراهم باشد.
 
تغییر فصل موتورخانه:
 با گذر زمان و تغییر فصل در رفتار موتورخانه نیز باید دچار تغییر و تحول شود و هیچ موتورخانه‌ای در تابستان گرم و تولید نخواهد کرد مگر جهت تولید آب گرم بهداشتی و مصرف خاص مانند استخر و جکوزی و کاربریهای صنعتی. پس لازم است که در پایان فصل سرما مسیر گردش آب رادیاتور شوفاژ و کارکرد پمپ آب تغییر کرده و آغاز فصل سرما دوباره شروع به فعالیت کند باز و بسته کردن شیر مربوطه تنظیم ترموستات‌ها روشن و خاموش کردن پمپ‌ها استفاده از شیر بایپس از جمله اتفاقاتی است که در عملیات تغییر پست موتورخانه حادث می‌گردد.
 
فشار آب مناسب برای موتورخانه:
 فشار آب مناسب مدار لوله‌کشی شوفاژ با ارتفاع معمولی را منبع انبساط تامین می‌کند اما این فشار در ساختمان‌های بلند مرتبه روش‌های دیگر نیز تامین می‌گردد مانند استفاده از شیر فشار شکن در مسیر لوله‌کشی انبساط یا استفاده  از شیر فشار شکن و منبع دیافراگمی به عنوان سیستم انبساط بسته آب شهر ورودی به سیستم شوفاژ در انبساط باز همان فشار آب شبکه آبرسانی شهری است یعنی بین ۵.۱ الی ۲ بار و در سیستم مداربسته درساختمان‌های مرتفع با استفاده از بوستر پمپ این فشار را افزایش می‌دهند.
 
پمپ زمینی موتورخانه:
پمپ زمینی از انواع پمپ‌های تاسیساتی در سیستم موتورخانه است که به دلیل قدرت و ظرفیت بالا از وزن بالایی برخوردار است لذا امکان نصب روی خطوط لوله کشی را نداشته و لزوماً باید ابتدا روی یک شاسی فولادی مونتاژ و سپس روی یک فونداسیون بتنی نصب شود نصب پمپ زمینی روی فونداسیون باید توسط لرزه گیرهای لاستیکی یا فنری انجام پذیرد تا از ایجاد و انتشار لرزه به سیستم لوله‌کشی و زمین جلوگیری کند انتخاب درزگیر بر اساس وزن پمپ و کاربری آن انتخاب می‌گردد پمپ زمینی از سه قسمت اصلی تشکیل شده که شامل شاسی فلزی الکتروموتور و پمپ می‌باشد که هر کدام شرایط و مختصات خود را دارند کوپ کردن و مونتاژ پمپ و الکتروموتور یک فرایند کاملاً تخصصی است که لزوما توسط افراد متخصص با تجربه صورت پذیرد در فرایند نصب موتورخانه محل قرار گیری پمپ‌های زمینی باید به گونه‌ای باشد که امکان سرویس و تعویض قطعات آن به راحتی امکان پذیر باشد اصولاً در الکل کشی و جمع‌آوری قطعات موتورخانه ساخت کلکتورهای پمپ زمینی به همراه شیر فلکه لرزه‌ای و شیر یکطرفه جایگاه ویژه‌ای دارد تعمیر پمپ‌های زمینی و سرویس و یا تعویض آن نیز جزو عملیات‌های تخصصی و حرفه‌ای است که لازمه آن استفاده از افراد و گروه های مجرب و کار آزموده می‌باشد.
 
پمپ تحت فشار خانگی:
فرسوده شدان شبکه آبرسانی شهری افزایش زندگی شهرنشینی و موج مهاجرت به شهرها و متعاقباً افزایش تقاضا به خصوص در فصول گرم سال باعث کرد که پمپ تحت فشار خانگی از محبوبیت خاصی برخوردار گردد کمتر منزل مسکونی و مجتمع‌های کوچک و بزرگ هستند که از پمپ آب استفاده نکنند این در حالی که در ساختمان‌های بلند مرتبه و مجتمع‌های مسکونی پمپ افزایش فشار تعبیر دیگری دارد و آن استفاده از بوستر پمپ‌های تامین و کنترل فشار آب است در منازل مسکونی و آپارتمان‌های کوچک و تحت فشار بهترین گزینه و انتخاب است ملاک انتخاب پمپ آب تعداد واحد تعداد سرویس‌های بهداشتی تعداد طبقات بالاتر از محل نصب و کاربری آنهاست جهت طول عمر بیشتر پمپ همچنین بهره‌مندی از فشار آب یکنواخت لازم است هنگام نصب موتورخانه یا نصب پمپ‌ها منبع ذخیره بهتر است لیتراژ متناسب با ظرفیت ساختمان نیز نصب گردد. در حال حاضر مدیریت و کنترل فشار در پمپ‌های تحت فشار خانگی و توسط ست کنترل یا مجموعه‌ای از قطعات مانند منبع تحت فشار کلید اتومات اتصال‌ها پنج راهی برنجی و گیج نشان دهنده فشار صورت می‌پذیرد که هر کدام از این دو سیستم مزایا و معایب خاص خود را داشته و باید در هنگام نصب از از تجارب نصابان و کارشناسان فروش مجرب بهره مند گردید.
 
بوستر پمپ موتورخانه:
 بوستر پمپ عموماً محل نصب آن در موتورخانه می‌باشد از سری پمپ‌هایی است که در راستای افزایش مدیریت و کنترل فشار آب سرد مصرفی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد بوستر پمپ از حداقل دو پمپ زمینی یا خطی تشکیل می‌شود که یک لوله ضخیم کلکتور ورودی و لوله ضخیم دیگری کلکتور خروجی توسط شیر فلکه کشویی و شیر یکطرفه متصل می‌باشد و در ورودی به پوستر اصولاً باید به منبع ذخیره و کلکتور خروجی به انشعابات منتهی به لوله‌های مصرفی متصل باشد بوسترپمپ باید به یک تابلو برق مجهز باشد که با تجهیزات الکتریکی و کلید اتومات کنترل می‌گردد تابلو برق مجهز به درایو و قطعات الکترونیکی اینورتر می‌باشد مدیریت مصرف برق کاهش استهلاک فشار آب یکنواخت از فواید استفاده از بوستر پمپ اینورتر می‌باشد و قاعدتاً از هزینه بالاتری نیز برخوردار است لازم به توضیح است که بوستر پمپ در پروژه‌ها بازیر بنای برای بالا و ظرفیت بالا قابلیت نصب و بهره‌برداری را دارد و در ابعاد و ظرفیت‌های کوچکتر می‌بایست از پمپ های افزایش فشار آب استفاده کرد.
 
موتورخانه‌ها به واسطه عملکردشان، انرژی زیادی تولید می‌کنند. بنابراین، طراحی موتورخانه باید به‌گونه‌ای باشد که اتلاف انرژی در آنها به حداقل برسد. تعمیر و نگهداری موتورخانه تاسیسات یکی از اقداماتی است که در جهت بهینه سازی موتورخانه انجام می‌شود. بعضی از نکاتی که باید به آن توجه کرد عبارت هستند از:
 
  • تنظیم موتورخانه
  • نصب دمپر بارومتریک
  • عایق کردن لوله و دیگ
  • تطابق دیگ و مشعل در موتورخانه
  • رسوب زدایی و شستشوی منظم دیگ
  • نصب سیستم جهت کنترل محیطی هوشمند موتورخانه
 
چک لیست تعمیر و نگهداری موتورخانه:
در ادامه، مهمترین بخش‌های چک لیست تعمیر و نگهداری موتورخانه را مشاهده می کنید:
 
  • بررسی عملکرد فتوسوییچ
  • بررسی عملکرد پمپ وکیوم
  • بررسی عملکرد منبع پرکننده خطِ شیلد
  • بررسی عملکرد شناور پرکننده برج
  • بررسی عملکرد تسمه فن برج
  • میزان سختی آب
  • تعمیر پمپ آب موتورخانه
  • بررسی عملکرد سختگیر آب
  • بررسی عملکرد آگوستات‌های دیگ
  • بررسی عملکرد فشار آبِ خط ژنراتور
  • بررسی عملکرد ارتعاشات پمپ 
  • بررسی عملکرد مشعل و شعله حاصله
  • تراز بودن محور پمپ‌ها با یکدیگر
 
 
خدماتی که ذیل تعمیر و نگهداری موتور خانه به شما ارائه می‌شود:
همان‌طور که از پیچیدگی این سیستم و کارکرد آن می‌توان حدس زد، خدمات نگهداری موتورخانه و تعمیرات موتورخانه کارهای متعددی را شامل می‌شود؛ از جمله:
 
  • عیب یابی سیستم موتورخانه
  • سرویس و تعمیر پمپ شوفاژ
  • تعمیر مشعل و سرویس مشعل
  • تعمیر دیگ فولادی و تعمیر دیگ آبگرم
  • تعویض لوله آتشخوار دیگ بخار و دیگ آبگرم
  • سیم‌پیچی و تراشکاری پمپ سیرکولیشن شوفاژ
  • نصب اینورتر برای پمپ‌های سه فاز (راه انداز نرم)
  • تعمیر دیگ شوفاژ و تعویض پره دیگ چدنی شوفاژ
  • تعمیر پمپ آب موتورخانه، پمپ فشار آب ساختمان، پمپ پنتاک و پمپ چینی
  • تعمیر تابلو برق موتورخانه و تاسیسات مرکزی (کنتاکتور و بی متال و کنترل فاز و غیره)
  • تعویض کوپلینگ پمپ شوفاژ (کوپلینگ زنجیری پمپ شوفاژ و کوپلینگ لاستیکی پمپ) و پمپ آبرسانی
  • اسیدشویی منابع کویل دار
  • رفع مشکل سوراخ شدن دیگ بخار موتورخانه

بیشتر متخصصان تعمیر و نگهداری موتورخانه تاسیسات خدمات دیگری از جمله اجرا، راه اندازی و نصب موتورخانه، تاسیسات ساختمان، لوله کشی آب و فاضلاب، نصب شوفاژ، چیلر تراکمی و نگهداری استخر را نیز می‌توانند به شما ارائه دهند.
 
قیمت تعمیر موتورخانه و نگهداری موتورخانه:
 قیمت تعمیر موتورخانه شوفاژ چقدر است؟ هزینه نگهداری موتورخانه شوفاژ چگونه تعیین می‌شود؟ آیا می‌توان قبل از درخواست خدمات تعمیر موتورخانه و نگهداری موتورخانه از قیمت‌ها مطلع شد؟ قبل از پاسخ به این پرسش‌ها لازم است بگوییم که تمامی قیمت گذاری‌ها برای تعمیر موتورخانه و نگهداری موتورخانه از سوی کارشناسان بررسی می‌شود. همچنین، قیمت تعمیر موتورخانه کاملا شفاف است؛ چرا که شما بعد از اینکه فرم سفارش را پر کردید، هریک از تعمیرکاران تاسیسات موتورخانه مبلغی را پیشنهاد می‌دهند که به هیچ وجه بعد از اتمام تعمیر موتورخانه تغییر نمی‌کند.
همین مسئله برای هزینه سایر خدمات تاسیساتی از جمله گرمایش از کف نیز صادق است. در ادامه یک جدول از قیمت خدمات مختلف تعمیر و نگهداری موتورخانه را شرح داده و همچنین عوامل موثر بر هزینه تعمیرات موتورخانه را بررسی می‌کنیم تا دید بهتری نسبت به آن داشته باشید.
 
خدمات تعمیر و نگهداری موتورخانه قیمت خدمات (به روز رسانی سال ۱۴۰۱)
عیب یابی سیستم موتورخانه ۲۰۰.۰۰۰ تا ۲۵۰.۰۰۰ تومان
سرویس و تعمیر پمپ شوفاژ ۲۰۰.۰۰۰ تا ۳۵۰.۰۰۰ تومان
تعمیر مشعل و سرویس مشعل ۳۵۰.۰۰۰ تا ۴۰۰.۰۰۰ تومان
تعمیر دیگ فولادی و تعمیر دیگ آبگرم ۵۵۰.۰۰۰ تا ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان
تعویض لوله آتشخوار دیگ بخار و دیگ آبگرم ۱.۰۰۰.۰۰۰ تا ۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان
نصب اینورتر برای پمپ‌های سه فاز (راه انداز نرم) ۱.۵۰۰.۰۰۰ تا ۸.۰۰۰.۰۰۰ تومان
تعمیر دیگ شوفاژ و تعویض پره دیگ چدنی شوفاژ ۵۰۰.۰۰۰ تا ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان
تعمیر پمپ آب موتورخانه، پمپ فشار آب ساختمان، پمپ پنتاک و پمپ چینی ۱۵۰.۰۰۰ تا ۴۵۰.۰۰۰ تومان
تعویض کوپلینگ پمپ شوفاژ و پمپ آبرسانی ۱۵۰.۰۰۰ تا ۲۰۰.۰۰۰ تومان
اسیدشویی منابع کویل دار ۳۵۰.۰۰۰ تا ۸۵۰.۰۰۰ تومان
سیم‌پیچی و تراشکاری پمپ سیرکولیشن شوفاژ ۸۵۰.۰۰۰ تا ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان
رفع مشکل سوراخ شدن دیگ بخار موتورخانه ۷۵۰.۰۰۰ تا ۱.۳۰۰.۰۰۰ تومان
 
یکی از اهداف بلند مدت فروشگاه دما نوین از ابتدای فعالیت خود صداقت و شفاف سازی در قیمت گذاری‌ها در بازار کشور بوده است. ما معتقد هستیم اگر این روش چه در حوزه فعالیت ما و چه در اقتصاد کشور اجرا شود تمام هموطنان ما با خیال راحت و آسودگی بیشتری فعالیت‌های اقتصادی خود را انجام می‌دهند، امید است که با همکاری شما توفیق روافزون در این مسیر شامل حال ما شود.
پس به طور کلی متوجه شدید که تعمیر اموتورخانه از آن دسته کارهای تاسیساتی تخصصی میباشد و هزینه آن متغییر بوده و به عوامل متععدی بستگی دارد. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با فروشگاه دما نوین تماس بگیرید.
 
دما نوین بزرگترین مرجع اینترنتی تاسیسات و سیستم‌های تهویه مطبوع از بزرگترین مراکز خدمات تخصصی انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی می‌باشد.
 
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح