0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > محصولات سرمایشی وارداتی > گرین > اسپلیت مرکزی گرین >

اسپلیت مرکزی گرین قیمت محصولات

 
 اسپلیت مرکزی گرین یا همان VRF از سری تجهیزات سیستم تهویه مطبوع در صنعت تأسیسات می‌باشد که به دلیل سطح کیفیت بسیار بالا همچنین تنوع در ظرفیت و مدل توانسته گزینه‌ای ایده‌ آل به منظور تامین هوای مطبوع بشمار آید. گروه صنعتی گرین با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و کارآمد و همچنین استفاده از ماشین آلات پیشرفته اتوماتیک در خط تولید، همچنین بهره‌ مندی از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا، توانسته محصولاتی با سطح کیفیت بالا مطابق استانداردهای بین المللی تولید و به بازار عرضه می‌نماید. اسپلیت مرکزی گرین مجهز به تکنولوژی های روز دنیا بوده و به گونه ای طراحی و ساخته می شود که با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را به همراه داشته باشد. وی آر اف های تولیدی این شرکت مطابق به دلیل سطح کیفیت بالا قابل مقایسه با نمونه‌های مشابه خارجی بوده، و به خوبی توانسته نیاز بازار داخلی را رفع کند و سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. خرید اسپلیت مرکزی گرین از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی و حفظ محیط زیست هوایی تصفیه شده و خنک به شما هدیه می‌بخشد.
فروشگاه دما نوین بزرگترین مرجع اینترنتی تاسیسات و سیستم‌های تهویه مطبوع تمام محصولات گرین را با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کند.
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح