0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > محصولات سرمایشی ساخت ایران > سرماسان >

سرماسان

سرماسان
 شرکت شایانیر صنعت آرتان با نام تجاری سرماسان به عنوان تولید کننده انواع مدرن ترین سیستم‌های سرمایشی، دارای بیش از یک دهه تجربه بسیار موفق در خصوص طراحی، تولید و اجرای سیستم‌های سرمایشی و برودتی با برند ثبت شده و انحصاری در کشور می‌باشد. این شرکت با بهره‌گیری از مهندسین و کارشناسان مجرب در تامین سرمایش و رطوبت فضاهای بزرگ شامل سوله‌های صنعتی، سالن‌های ورزشی، سالن‌های مرغداری، سالن‌های گلخانه، رستوران‌ها ، ویلاها و فضاهای باز و انواع مه پاش‌ها و پنکه‌های مه پاش و … آماده ارائه طرح و برآورد برای پروژه‌های کلیه متقاضیان استفاده از این سیستم‌های سرمایشی می‌­باشد.
با گسترش روز افزون استفاده از سیستم‌های سرمایشی سرماسان در سالن‌ها و سوله‌های صنعتی ،ورزشی ، مرغداری ، گلخانه ، رستوران‌ها، فضاهای اداری و تجاری و مسکونی و فضای باز ایجاد یک واحد خدمات پس از فروش کارآمد در زمینه خدمات رسانی و تامین اطمینان خاطر دارندگان سیستم‌های برودتی سرماسان و همچنین حمایت و ایجاد یک فرهنگ مصرف بهینه از کولر‌های صنعتی و مه پاش و پنکه های مه پاش، یک نیاز ضروری و قطعی برای جامعه امروز ما می‌باشد.
فروشگاه دما نوین یکی از فروشندگان و عرضه کننده‌های انواع کولر و مه پاش‌های سرمایشی و خنک کننده سرماسان در تهران و شهرستان‌ها می‌باشد.
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح