0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> خدمات > نصب و راه‌اندازی آبگرمکن >

نصب و راه‌اندازی آبگرمکن

 یکی از راه‌های تأمین آب گرم مصرفی در ساختمان، نصب آبگرمکن است. برخی افراد باور دارند که اگر نصب آبگرمکن دیواری یا ایستاده را خودشان انجام دهند، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنند. به همین خاطر شروع به جستجوی آموزش نصب آبگرمکن ایستاده، طریقه نصب آبگرمکن دیواری ایران شرق، آموزش نصب آبگرمکن بوتان ۳۱۱۵ و ... می‌کنند. اما نباید لوله کشی آبگرمکن را کم‌اهمیت دانست و نسبت به خطرات نصب نادرست و غیراستاندارد آبگرمکن بی توجه بود. بطورکلی، در انواع مختلف ابگرمکن، نصب آبگرمکن گازی ایستاده، آبگرمکن دیواری و یا آبگرمکن برقی، یکی از مراحل نصب، لوله کشی گاز، آب و سیمکشی برق است که باید با کمترین خطا انجام شود.  در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن بیان نکاتی درباره طریقه نصب آبگرمکن دیواری، به بررسی عوامل مؤثر بر قیمت نصب آبگرمکن و انتخاب بهترین آبگرمکن و نصاب آبگرمکن بپردازیم. همچنین سریعترین راه استعلام هزینه نصب آبگرمکن دیواری بوتان و دیگر برندها را به شما پیشنهاد می دهیم.
 
 همان‌طور که می‌دانید، قیمت نصب آبگرمکن تحت تأثیر فاکتورهای متعددی است اما قبل از آن باید بررسی شود که آیین نامه شرکت گاز و ضوابط نصب آبگرمکن در محل رعایت شده است یا خیر، مهمترین عامل نوع آبگرمکن است که زمینی (ایستاده)، دیواری یا برقی باشد. در مرحله بعد، چند مورد مشترک هم هست، بنابراین فرقی ندارد که قصد نصب آبگرمکن دیواری را داشته باشید یا نصب آبگرمکن ایستاده، عوامل تعیین‌کننده‌ هزینه نصب آبگرمکن عبارتند از:
  • برند آبگرمکن (بوتان، آزمون، سپهر الکتریک، ایمن گاز مشهد، ویتو، تکنو هاوس و ...): با توجه به اینکه بوتان، معروفترین و رایجترین برند وسایل گرمایشی (مخصوصاً آبگرمکن دیواری) است، بسیاری از مشتریان ما به دنبال هزینه نصب آبگرمکن دیواری بوتان هستند. با توجه به اینکه مدل‌های مختلف آبگرمکن بوتان، شرایط نصب متفاوتی دارند (مثلاً آبگرمکن بدون فن را در هر جایی نمی‌توان نصب کرد)، بهتر است مستقیماً با نصاب‌های فروشگاه دما نوین مشورت کنید.
  • هزینه نصب براساس اندازه آبگرمکن (ظرفیت): در نصب آبگرمکن، توجه به ظرفیت دستگاه در تأمین آب گرم و نیاز مصرف کننده بسیار مهم است. آبگرمکن‌های با ظرفیت بالا مناسب محیط‌های با کاربری تجاری بزرگ یا مسکونی بزرگ هستند و باید شرایط نصب آنها توسط متخصص بررسی و تایید شود. این مدل آب گرم کن ها، قیمت بالاتری دارند و اجرت نصبشان هم بیشتر است.
  • قیمت نصب و راه اندازی طبق نوع سوخت آبگرمکن (برقی، گازی یا خورشیدی): بطور کلی، ساخت و نصب آبگرمکن‌های خورشیدی، هزینه بالاتری دارد؛ چرا که تجهیزات و مواد گران قیمتی در آن به کار می‌رود. البته با توجه با سازگاری با محیط زیست و رایگان بودن سوخت، طرفداران خودش را دارد و در بلند مدت، استفاده و نصب آبگرمکن خورشیدی به صرفه است.قیمت نصب آبگرمکن برقی، با توجه به عدم نیاز به نصب دودکش، کمتر از هزینه نصب آبگرمکن دیواری یا زمینی گازسوز است. آبگرمکن های برقی هم انواع مختلفی دارند (دیواری، زمینی، زیر سینکی یا روی شیر) که هزینه نصب هر کدام متفاوت است.
  • محل نصب آبگرمکن: محل رایج نصب آبگرمکن در بیشتر خانه‌ها و آپارتمان‌ها، آشپزخانه است. بر این اساس، لوله کشی آب سرد و گرم و همینطور دودکش، طبق استانداردها در آشپزخانه انجام می‌شود. اگر قصد داشته باشید محل نصب را تغییر دهید و یا در مراحل ساخت ضوابط لازم نصب آبگرمکن رعایت نشده باشد، برای انجام خدمات اضافی باید مبلغ بیشتری بپردازید.
  • اجرت نصاب آبگرمکن: یک نکته مهم در تعیین هزینه نصب ابگرمکن دیواری یا ایستاده، دستمزد نصاب است. چنانچه محل شما در فاصله دورتری از نصاب باشد، هزینه ایاب و ذهاب نصاب به اجرت نصب آبگرمکن افزوده می شود.
خدمات نصب آبگرمکن دیواری:
 نصب آبگرمکن دیواری و به خصوص نصب آبگرمکن دیواری بوتان بدون شک یکی از محبوب‌ترین خدمات نصب آبگرمکن در خدمات فروشگاه دما نوین است. در ادامه سایر خدمات پرمتقاضی این حوزه را ملاحظه می‌کنید:
 
  • نصب آبگرمکن گازی ایستاده (زمینی)، نصب آبگرمکن دیواری
  • نصب آبگرمکن دیواری بوتان، آزمون، سپهر الکتریک و ...
  • اجرای لوله کشی آبگرمکن دیواری (آب، گاز و برق)
  • نصب آبگرمکن برقی ایستاده و دیواری
  • نصب آبگرمکن دیواری در بالکن، آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی
البته توجه داشته باشید که نصب آبگرمکن در بالکن جز در موارد خاصی انجام نمی‌شود و نصب آبگرمکن دیواری در حمام و سرویس بهداشتی براساس نکات ایمنی به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. اگر برای نصب از یک نصاب آبگرمکن کاربلد کمک بگیرید، خیالتان راحت باشد چرا که متخصصین آموزش دیده همواره به نکات ایمنی و استانداردها توجه می‌کنند.
 
در زیر جدول انواع آبگرمکن و قیمت انجام خدمات برای آنها را مشاهده می‌کنید:
 
خدمات نصب آبگرمکن: قیمت خدمات (به روز رسانی سال ۱۴۰۱)
آبگرمکن دیواری بین ۲۵۰.۰۰۰ تا ۳۰۰.۰۰۰ تومان
آبگرمکن ایستاده بین ۳۰۰.۰۰۰ تا ۳۵۰.۰۰۰ تومان
آبگرمکن برقی بین ۱۵۰.۰۰۰ تا ۲۰۰.۰۰۰ تومان
اجرت لوله کشی آبگرمکن توافقی
 
یکی از اهداف بلند مدت فروشگاه دما نوین از ابتدای فعالیت خود صداقت و شفاف سازی در قیمت گذاری‌ها در بازار کشور بوده است. ما معتقد هستیم اگر این روش چه در حوزه فعالیت ما و چه در اقتصاد کشور اجرا شود تمام هموطنان ما با خیال راحت و آسودگی بیشتری فعالیت‌های اقتصادی خود را انجام می‌دهند، امید است که با همکاری شما توفیق روافزون در این مسیر شامل حال ما شود.
پس به طور کلی متوجه شدید که هزینه نصب آبگرمکن که خود شامل انواع مختلف می‌باشد متغییر بوده و به عوامل متععدی بستگی دارد. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با فروشگاه دما نوین تماس بگیرید.
 
دما نوین بزرگترین مرجع اینترنتی تاسیسات و سیستم‌های تهویه مطبوع از بزرگترین مراکز خدمات تخصصی انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی می‌باشد.
 
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح