0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > لوازم جانبی > لوازم یدکی پکیج >

لوازم یدکی پکیج

 
 خدمات پس از فروش و فراهم کردن قطعات یدکی برای تولیدات هر کمپانی به عنوان یک مزیت و امتیاز به حساب می‌آید. نکته‌ی جالب و حائز اهمیت این است که هر سیستم گرمایشی حداقل چند هزار بار در طول سال روشن و خاموش می‌شود همچنین در معرض آب بودن این سیستم‌ها خود مشکل دیگری است که باعت کاهش عمر قطعات این لوازم می‌شود. در این میان عرضه و تولید اینگونه لوازم نیز در نوع خود یک کار دشوار است. شرکت‌های داخلی و خارجی زیادی هستند که به دنبال حل چنین مشکلی می‌باشند اما از طرفی حل کردن این مشکل تنها یک قدم می‌باشد اما قدم بعدی محیا کردن و دسترسی آسان مصرف کنندگان به اینگونه لوازم است. از همین رو ما قدم بزرگی در این راه برداشته‌ایم و کار را برای شما عزیزان راحت کرده‌ایم. پکیج‌های دیواری در انواع مختلف خود به عنوان یکی از وسایل پر استهلاک منازل و محیط‌های اداری از جمله محصولاتی است که برای ادامه کارکرد احتیاج به قطعات مصرفی و خدمات دارد. هر مدل دستگاه با توان و برند متفاوت شامل یک سری از قطعات یدکی خاص خود می‌باشد از همین رو لازم به ذکر است که در این قسمت قطعات اصلی عنوان شده‌اند و اگر قطعه خاصی ذکر نشده، جهت درخواست می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید.
فروشگاه دما نوین بزرگترین سایت اینترنتی مرجع تاسیسات و سیستمهای تهویه مطبوع از جمله عرضه کننده‌های لوازم جانبی و قطعات یدکی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی برای انواع پکیج دیواری می‌باشد.
پیشنهاد ویژه
پمپ IRG
پمپ IRG
1,570,000 تومان
مشاهده و خرید
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح