0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > محصولات سرمایشی وارداتی > گرین > داکت اسپلیت گرین > داکت اسپلیت گرین مدل GDS-60P3T1/R1 >

داکت اسپلیت گرین مدل GDS-60P3T1/R1 قیمت محصولات

قیمت و مشخصات داکت اسپلیت گرین مدل GDS-60P3T1/R1
داکت اسپلیت گرین مدل GDS-60P3T1/R1
60,500,000 تومان
ویژگی‌های محصول:
  • ظرفیت ۶۰۰۰۰
  • مناسب برای ۱۲۵ الی ۱۷۰ متر (براساس شرایط)
  • سرمایش و گرمایش
  • سه فاز ۳۸۰ ولت
  • رده انرژی B
  • امكان نصب كوئل آب گرم
  • قابل نصب در سقف كاذب و امكان اتصال به هواي تازه
  • دارای فیلترهوای قابل شستشو
  • دارای گاز مبرد R410a و کمپرسور روتاری
  • عملکرد گرمایشی پر قدرت تا منفی ۱۵ درجه سانتی‌گراد
نقد و بررسی
مشخصات فنی
کالاهای مرتبط
محصولات جانبی
درباره‌ی داکت اسپلیت گرین مدل GDS-60P3T1/R1:
 به طور کلی داکت اسپلیت‌ها یکی از رایج‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع در جهان می‌باشند که همانند اسپلیت‌های دیواری از یک واحد داخلی و یک واحد خارجی تشکیل شده‌اند. این دو واحد توسط لوله‌های مسی به یکدیگر متصل گردیده و سرمایش و گرمایش فضای مورد نظر را تامین می‌نمایند. معمولا داکت اسپلیت در سقف کاذب فضای مورد نظر نصب گردیده و هوای تهویه شده را با استفاده از کانال به قسمت‌های مختلف هدایت می‌نماید. داکت اسپلیت گرین مدل GDS-60P3T1/R1 شرکت تهویه مطبوع گرین یکی از تولید کنندگان موفق سیستم‌های تهویه مطبوع از جمله داکت اسپلیت می‌باشد که با تکیه بر دانش فنی روز اروپا، متخصصین کارآزموده و همچنین ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته تمام اتوماتیک، محصولات با کیفیت و همگام با بالاترین استانداردهای تضمین کیفیت در اروپا را تولید می‌نماید. داکت اسپلیت گرین در انواع مختلف سقفی توکار و کاستی چهار طرفه در ظرفیت‌های ۱.۵ الی ۵ تن تبرید تولید و عرضه می‌گردد. همچنین داکت اسپلیت‌های گرین مخصوص مناطق معتدل یا حاره‌ای با بهره‌گیری از گاز مبرد R410a و R22 در دو نوع مختلف on-off و اینورتر طراحی گردیده‌اند. داکت اسپلیت گرین R410a معتدل با فشار استاتیکی ۵۰ الی ۸۰ پاسکال، از گاز مبرد R410a و کمپرسور Twin Rotary بهره می‌برد.
 
تعیین ظرفیت و نصب داکت اسپلیت سقفی گرین:
 به منظور تعیین ظرفیت و تعداد داکت اسپلیت گرین مورد نیاز پروژه، ابتدا نسبت به ارسال آخرین پلان معماری واحدها و طبقات ساختمان خود از طریق تماس تلفنی با کارشناسان ما اقدام فرمائید. معمولا هنگام برآورد اولیه ظرفیت سرمایش داکت اسپلیت مورد نیاز هر آپارتمان در شرایط آب و هوایی مانند تهران و در طبقات وسط ساختمان (که در معرض تابش نور خورشید به سقف در تابستان و سرمای سطح بام در زمستان نمی‌باشند) به ازا هر ۳۰ یا ۴۰ متر مربع سطح کلی و ناخالص آپارتمان حدود یک تن تبرید (ظرفیت داکت اسپلیت) در نظر گرفته می‌شود (هر متر مربع فضای مفید حدود 400 btu/hr) بنابراین اگر متراژ هر یک از واحدهای آپارتمان شما بیش از ۱۲۰ متر مربع باشد، بهتر است برای هر واحد دو دستگاه داکت اسپلیت مورد استفاده قرار گیرد. همچنین در نظر داشته باشید که هر BTU ۱۲۰۰۰ معادل یک تن تبرید می‌باشد. برای آپارتمان‌های تا متراژ ۱۵۰ متر مربع نیز می‌توان از داکت اسپلیت‌های تک فاز ولی با برق ۳۲ آمپر (برخی برندها) استفاده نمود و نیازی به تقاضای برق سه فاز (از شرکت برق) نمی‌باشد. در صورتیکه واحدهای آپارتمان شما حتی تا متراژ ۲۰۰ متر مربع باشند نیز می‌توانید با استفاده از برق تک فاز ولی ۵۰ آمپر، از داکت اسپلیت‌های تک فاز استفاده نمایید. طبق شنیده‌های کارشناسان ما، سازندگان برای واحدهای بالاتر از ۲۰۰ متر مربع موظف به اخذ برق سه فاز بر اساس بخشنامه شرکت توانیر می‌باشند. یکی از نکات مورد توجه در انتخاب داکت اسپلیت‌ها، در نظر گرفتن حجم هوادهی آنها می‌باشد که معمولا به ازا هر یک تن ظرفیت داکت اسپلیت معادل CFM ۴۰۰ حجم هوادهی مناسب است. بدیهی است در صورت کمتر بودن حجم هوادهی میزان صدای داکت اسپلیت کمتر و در صورت بیشتر بودن هوادهی، میزان صدای داکت اسپلیت بیشتر خواهد بود.
 
داکت اسپلیت‌های گرین دارای ۵ سال گارانتی کمپرسور و ۲۴ ماه گارانتی سایر قطعات فنی توسط شرکت گرین مي باشند.
فروشگاه دما نوین افتخار دارد که در کنار پرسنل این شرکت بزرگ همکاری کرده و از جمله عرضه کننده‌های محصولات این شرکت می‌باشد.
ارسال نظر / پرسش در مورد داکت اسپلیت گرین مدل GDS-60P3T1/R1
CAPTCHA
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح