0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > محصولات سرمایشی وارداتی > گرین > چیلر گرین > چیلر مدولار گرین مدل GACCH65P3T1 >

چیلر مدولار گرین مدل GACCH65P3T1 قیمت محصولات

قیمت و مشخصات چیلر مدولار گرین مدل GACCH65P3T1
چیلر مدولار گرین مدل GACCH65P3T1
تومان
ویژگی‌های محصول:
  • ظرفیت ۱۸.۵ تن تبرید
  • ظرفیت گرمایشی ۲۴۲ کیلووات
  • ظرفیت سرمایشی ۲۲۲ کیلووات
  • نوع کمپرسور هرمتیک اسکرال (برند کوپلند)
  • دارای اواپراتور صفحه‌ای
  • سه فاز ۳۸۰ ولت
  • دارای ۲ فن آکسیال کندانسور
  • دارای گاز مبرد R410a و کمپرسور روتاری
  • عملکرد گرمایشی پر قدرت تا منفی ۱۵ درجه سانتی‌گراد
نقد و بررسی
مشخصات فنی
کالاهای مرتبط
محصولات جانبی
درباره‌ی چیلر مدولار گرین مدل GACCH65P3T1:
 چیلر مدولار گرین مدل GACCH65P3T1 با ظرفیت ۱۸.۵ تن تبرید، از سری H چیلرهای مدولار گرین با قابلیت اتصال به یکدیگر جهت تامین بار برودتی بیشتر برای فضاهای بزرگتر می‌باشد. به طور کلی چیلرهای مدولار (Modular Chiller) برخلاف چیلرهای معمولی که از یک کمپرسور و یک مدار مبرد بهره می‌برند، دارای چندین کمپرسور با چند مدار مبرد می‌باشند که این ویژگی کاهش مصرف برق و استهلاک چیلر را به همراه دارد. در چیلرهای مدولار از لوله مسی بسیار باریک کـه دارای شـیارهای داخلی هستند استفاده شـده است، کـه راندمان مبدل حرارتی را تـا ۱۰ درصد نسـبت به مبدل‌های معمولی افزایش می‌دهد. بخش گرماگیر یـا به عبارت دیگر سرد کننده سیسـتم تراکمی، اواپراتور یا تبخیر کننده می‌باشد که در چیلرهای تراکمی مدولار گرین از اواپراتورهای نوع پوسته و لوله (Shell & Tube) استفاده می‌شود. زمانی که دستگاه اصلی (Master) دچار مشکل شود می‌توان به راحتی هر یک از دستگاه‌های دیگر را به عنوان دستگاه اصلی انتخاب کرد تا سیستم به کار خود ادامه دهد. همچنین هرگاه دستگاه غیر اصلی دچار آسیب شود سیستم می‌تواند بدون وقفه به کار خود ادامه دهد.
 هـر چیلر دو مدار تبرید جداگانه دارد، به این صورت که اگر برای یک مدار مشکلی ایجاد شود مدار دیگر بدون مشکل به عملکرد خود ادامه می‌دهد. همچنین اگر بار سرمایشی کم باشد از یک مدار سرمایش استفاده می‌شود کـه موجب افزایش راندمان انرژی می‌شود. چیلرهای مدولار گرین سری H دارای ابعاد کوچکی هستند، در نتیجه به فضای نصب کمتری نیاز دارند. ترتیب استارت و عملکرد هـر یک از دستگاه‌ها به صورت خودکار بر اساس زمان راه اندازی، تنظیم می‌شود که این عملکـرد موجب افزایش طول عمر سیستم می‌گردد. مبرد مورد استفاده در چیلرهای مدولار گرین، گاز R410a می‌باشد کـه موجب بالا رفتن راندمان دستگاه می‌گردد. همچنین با استفاده از ایـن گاز که به عنوان گاز دوسـتدار محیط زیست شناخته می‌شود، آسیب‌های زیست محیطی به حداقل می‌رسد. با استفاده از قابلیت مدولار بودن دستگاه‌ها، می توان تا ۱۶ دستگاه را به یکدیگر متصل کرد و ظرفیت سرمایش کل را تا ۶۴۰ تن تبرید  ۲۰۸۰ KW واقعی بالا برد. قابل استفاده در حالت سرمایش ۲۱ الی ۴۹ درجه سانتی‌گراد و در حالت گرمایش ۲۱- الی ۳۰ درجه سانتی‌گراد، شرکت گرین در ساخت چیلرهای مدولار گرین از بهترین و معتبرترین برندهای روز دنیا همچون کوپلند، دانفوس و هایلی برای بالا بردن سطح کیفی دستگاه‌‌های خود بهره برده ‌اسـت.
 
چیلرهای گرین دارای ۵ سال گارانتی کمپرسور و ۲۴ ماه گارانتی سایر قطعات فنی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش توسط شرکت گرین مي باشند.
فروشگاه دما نوین افتخار دارد که در کنار پرسنل این شرکت بزرگ همکاری کرده و از جمله عرضه کننده‌های محصولات این شرکت می‌باشد.
ارسال نظر / پرسش در مورد چیلر مدولار گرین مدل GACCH65P3T1
CAPTCHA
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح