0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > سایر محصولات > استخر و سونا > هایوارد >

هایوارد

 
 شرکت هایوارد آمریکا با بیش از ۸۰ سال سابقه، بزرگترین تولید کننده تجهیزات استخر در سرتاسر دنیا به شمار می‌رود. شرکت هایوارد سبد گسترده‌ای از محصولات استخر و جکوزی از جمله پمپ، فیلتر، تجهیزات گرمایشی، جارو، تجهیزات ضدعفونی، اتوماسیون، روشنایی، ایمنی و بهینه ساز انرژی را تولید و در اختیار مصرف کنندگان در سرتاسر دنیا قرار می‌دهد. کمپانی هایوارد فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات استخر و جکوزی در سال ۱۳۰۹ شمسی (1930 میلادی) در کشور آمریکا آغاز نمود. این شرکت با استفاده از تکنولوژی و علم روز توانسته محصولاتی با کیفیت بسیار بالا تولید و به بازار عرضه نماید و در لیست تولید کننده‌های برتر تجهیزات استخر و جکوزی قرار بگیرد. شرکت صاف آب ایران نماینده رسمی محصولات کمپانی هایوارد در ایران می‌باشد. الکتروموتر این پمپ‌ها دارای بدنه‌ی فایبر گلاس مقاوم در برابر فرسایش و خوردگی هستند پمپ تصفیه استخر و جکوزی از محصولات تولید شده کمپانی هایوارد می‌باشد که در جکوزی، حوضچه آب سرد، استخرهای روباز یا سرپوشیده خصوصی یا عمومی کاربرد دارد.
فروشگاه دما نوین بزرگترین مرجع سیستم‌های تهویه مطبوع و تاسیسات از جمله گرمایشی و سرمایشی در زمینه سیستم‌های گرمکن انواع استخر و سونا نیز در حال فعالیت بوده و در این زمینه با شرکت‌های متعددی همکاری دارد.
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح