0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > سایر محصولات > استخر و سونا > ایمکس > هیتر استخر ایمکس > پمپ حرارتی استخر ایمکس سری HPB >

پمپ حرارتی استخر ایمکس سری HPB

قیمت و مشخصات پمپ حرارتی استخر ایمکس سری HPB
پمپ حرارتی استخر ایمکس سری HP14B نا موجود
تومان
پمپ حرارتی استخر ایمکس سری HP9.5B نا موجود
تومان
پمپ حرارتی استخر ایمکس سری HP7.8B نا موجود
تومان
پمپ حرارتی استخر ایمکس سری HP5.6B نا موجود
تومان
ویژگی‌های محصول:
  • قابل استفاده به هر دو صورت گرمایشی و سرمایشی برای آب استخر
  • برق مصرفی تک فاز
  • قابلیت نصب در فضای سر پوشیده و یا باز
  • مجهز به سیستم کنترلر دیجیتالی
  • کمپرسور از نوع روتاری و کندانسور تیتانیوم
  • فشار کاری ۱۲ بار
نقد و بررسی
مشخصات فنی
کالاهای مرتبط
محصولات جانبی
درباره‌ی پمپ حرارتی استخر ایمکس سری HPB:
 گرما همیشه از سمت جسم گرمتر به سمت جسم سردتر در حال حرکت است ولی سیستم پمپ حرارتی استخر ایمکس EMAUX گرما را از جسم سرد گرفته و به جسم گرم تر منتقل می‌کند. پمپ حرارتی استخر ایمکس دستگاهی است که گرما را در جهت مخالف حرکت همیشگی آن منتقل می‌کند. (یعنی از جسم با فضای سرد به جسم با فضای گرمتر) و وظیفه آن تامین آب گرم مورد نیاز استخر می‌باشد. با استفاده ازهیت پمپ می‌توان به راحتی اب استخر را به صورت اقتصادی و پاک با بهترین راندمان حرارتی گرم و یا سرد نمود. هیت پمپ‌ها قابلیت نصب در فضای سر پوشیده و یا باز را دارند، در فضای سرپوشیده فقط باید نگران ایجاد یخ زدگی محیط باشیم چرا که انتقال حرارت باعث خنک شدن فضای بسته می‌شود. استفاده از هیت پمپ در کشورهای اروپایی و امریکایی بسیار رایج بوده و بهترین سیستم گرمایشی ساختمان و استخر می‌باشد. با استفاده از هیت پمپ با مصرف ۲ کیلووات انرژی الکتریکی می‌توان ۱۰ کیلووات انرژی گرمایشی را به آب استخر انتقال داد. این نکته قابل توجه می‌باشد که بازدهی انرژی این محصولات حداقل ۵ برابر بیشتر از دستگاه‌های برقی می‌باشد. در سیکل سیستم پمپ حرارتی استخر ایمکس مایع مبرد در داخل سیکل با گذر از اواپراتور تبخیر شده و پس از ورود به کمپرسور فشار و بالطبع دمای آن افزایش می‌یابد. این مایع مبرد به شیر انبساط فرستاده می‌شود تا با انبساط آن، درجه حرارتش کاهش پیدا نماید. در چرخه تبدیل گاز به مایع انرژی گرمایی زیادی تولید می‌شود که باعث گرم شدن کویل‌های تیتانیوم شده و در نتیجه به دنبال گذر آب از کنار لوله‌های داغ تیتانیوم‌، گرما سریعا به آب جاری منتقل می‌شود. Heat Pump های ساخت شرکت ایمکس، با رعایت استانداردهای لازم و با حداقل مصرف انرژی، نقش یک موتورخانه واقعی را در قالب یک پکیج کوچک، در استخر شما (با حداکثر راندمان) ایفا می‌کنند.
 
مزایای سیستم پمپ حرارتی استخر ایمکس: 
  • کندانسور سیستم پمپ حرارتی استخر ایمکس EMAUX از جنس تیتانیم می‌باشد، سایز اتصالات در پمپ حرارتی استخر ایمکس ورودی و خروجی ۱.۵ اینچ بوده، شدت تولید صدا در این دستگاه ۴۸ دسی بل می‌باشد و کارکرد این محصول با برق تک فاز می‌باشد.
  • کمپرسور پمپ حرارتی استخر ایمکس EMAUX در ظرفیت‌های ۵.۶kw - ۷.۸kw - ۹.۵kw از نوع Rotary و در ظرفیت ۱۴kw از نوع Scroll می‌باشند.
  • پمپ حرارتی استخر ایمکس در تمامی مدل‌ها به صورت تک فاز ۵۰HZ ارائه گردیده اند.

 

پمپ حرارتی استخر ایمکس سری HPB2 دارای ۱ سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می‌باشند.
فروشگاه دما نوین بزرگترین مرجع سیستم‌های تهویه مطبوع و تاسیسات از جمله گرمایشی و سرمایشی در زمینه سیستم‌های گرمکن انواع استخر و سونا نیز در حال فعالیت بوده و در این زمینه با شرکت‌های متعددی از جمله ایمکس استرالیا همکاری دارد.
 
ارسال نظر / پرسش در مورد پمپ حرارتی استخر ایمکس سری HPB
CAPTCHA
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح