0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > لوازم جانبی > لوازم یدکی پکیج > مجموعه شیر اطمینان انواع پکیج >

مجموعه شیر اطمینان انواع پکیج

قیمت و مشخصات مجموعه شیر اطمینان انواع پکیج
شیر اطمینان رزوه ای برنجی
85,000 تومان
شیر اطمینان اورینگی
85,000 تومان
شیر اطمینان رزوه اورینگ
65,000 تومان
شیر اطمینان فیتینگی پلیمری
55,000 تومان
ویژگی‌های محصول:
  • دارای تنوع برای استفاده در انواع مختلف پکیج ایرانی و خارجی
  • قابل نصب بر روی بسیاری از دستگاه‌های سری قدیم و جدید (ایساتیس، لورچ، آریستون، فرولی، گلدیران و ...)
  • قابل نصب بر روی دستگاه با توان ۲۴ تا ۳۵ کیلووات
نقد و بررسی
مشخصات فنی
کالاهای مرتبط
محصولات جانبی
درباره‌ی مجموعه شیر اطمینان پکیج:
 شیر سه بار یا شیر اطمینان پکیج برای کنترل فشار در مدار اولیه (گرمایش) استفاده می‌شود. هنگامی که فشار سیستم به فشار نهایی می‌رسد این شیر باز شده و خارج شدن آب مانع افزایش فشار می‌شود.
اصول عملکرد: قسمت آب‌بندی شیر با فشار فنر که روی قسمت نشیمنگاه فشره شده است با افزایش فشار و رسیدن به فشار حد شیر، شیر کاملا باز شده و آب از قسمت خروجی تخلیه می‌شود. قطر قسمت تخلیه از قسمت ورودی معمولا بیشتر است.
 شیر اطمینان یکی از قطعات اصلی پکیج‌های دیواری و زمینی می‌باشد و در تمام پکیج‌های ایران رادیاتور، بوتان، ایساتیس و… یافت می‌گردد. در پکیج‌های قدیمی‌تر، شیر سه بار از آلیاژ برنج ساخته می‌شد اما در پکیج‌های جدیدتر به جای استفاده از شیر سه بار برنجی که استحکام بسیار بالایی داشت از شیر اطمینان پلاستیکی بهره برداری می‌شود. پکیج‌های بوتان از شیر فیتینگی ( بدون رزوه) بهره می‌برند در حالی که پکیج‌های ایران رادیاتور که شیر برنجی داشتند، همگی از نوع رزوه‌ای مانند عکس بالا استفاده می‌نمودند. خراب شدن این شیر با کد خطای خاصی همراه نیست. اما آب دادن این شیر به طور غیر مستقیم باعث خراب شدن پکیج شما می‌شود. وقتی جایی از یک سیستم بسته نشتی داشته باشد، مجبورید برای جبران نشتی، شیر پر کن را باز کنید تا آب به داخل پکیج بیاید. این آب جدید همراه خود املاح جدید دارد. املاح جدید هم بعد از شعله خوردن از آب جدا شده و ته نشن می‌شوند. در نتیجه اگر شیر سه بار پکیج شما خراب شده است بهتر است حتما آن را عوض کنید.
 
فروشگاه دما نوین به عنوان یکی از بزرگترین سایت‌های مرجع خدمات پس از فروش و لوازم یدکی انواع سیستم‌های گرمایشی از جمله قطعات یدکی انواع پکیج‌های دیواری و زمینی با برند داخلی و خارجی سعی کرده است که راحتی را برای شما عزیزان فراهم کند.
ارسال نظر / پرسش در مورد مجموعه شیر اطمینان انواع پکیج
CAPTCHA
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح