0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > محصولات سرمایشی وارداتی > گری > اسپلیت گری > کولر گازی گری مدل Q4 MATIC-P12C3 >

کولر گازی گری مدل Q4 MATIC-P12C3 قیمت

قیمت و مشخصات کولر گازی گری مدل Q4 MATIC-P12C3
کولر گازی گری مدل Q4 MATIC-P12C3
تومان
ویژگی‌های محصول:
  • ظرفیت ۱۲۰۰۰ 
  • برای مساحت ۱۷ تا ۲۲ متر مربع (براساس شرایط)
  • دارای رده انرژی A
  • صفحه نمایشگر مخفی
  • ۱۰ متر قدرت پرتاب باد
  • دارای قابلیت تنظیم دستی باد افقی و تنظیم اتوماتیک پرتاب باد عمودی هستند
  • کمپرسور روتاری و تک فاز
  • دکمه عملکرد هوشمند کنترل مصرف انرژی
  • راندمان بهتر با ۱۴ فین در هر اینچ
  • گاز R410a سازگار با محیط زیست
  • سیستم خواب عمیق
نقد و بررسی
مشخصات فنی
کالاهای مرتبط
محصولات جانبی
درباره‌ی کولر گازی گری مدل Q4 MATIC-P12C3:
 کولر گازی گری مدل Q4 MATIC-P12C3 تنها دارای قابلیت ایجاد سرمایش بوده و از کمپرسور روتاری قدرتمند T3 بهره می‌برد، همچنین دارای برچسب انرژی رده A نیزمی‌باشد. از جمله مزیت‌های دیگر اسپلیت گری مدل Q4 matic P12C3 می‌توان به پره‌های ضد فرسایش و ضد زنگ زدگی و فیلتر سلامتی آن اشاره نمود، زیرا طول عمر دستگاه را بالا می‌برند، این کولر گازی دارای نشانگر زمان شستشوی فیلتر نیز می‌باشد تا به موقع این کار صورت گیرد، با رعایت این موضوع می‌توانید به بالاتر رفتن طول عمر اسپلیت خود کمک نمایید.
اسپلیت گری مدل Q4 matic P12C3 مجهز به موتور اسکرول T3 است که از بالاترین قدرت برخوردار می‌باشد و می‌توان گفت که جهت استفاده در مناطق گرم و حاره‌ای و تروپیکال مناسب است. این اسپلیت دارای کمپروسور قدرتمند روتاری (چرخشی) می‌باشد که با استفاده از گاز مبرد R410 کم‌ترین میزان انرژی را داشته و از برچسب انرژی رتبه A نیز برخوردار است. اسپلیت و کولرهای گازی Gree از معتبرترین و قدیمی‌ترین برندهای ساخت چین در بازار کولرهای گازی می‌باشند. محصولات تهویه مطبوع با برند گری در چهار کشور چین، برزیل، پاکستان و ویتنام تولید شده و این کمپانی با تولید سالانه ۲۷ میلیون دستگاه تهویه مطبوع خانگی یکی از بزرگترین کمپانی‌ها در این زمینه می‌باشد.
 
اسپلیت گری مدل Q4 MATIC-P12C3 دارای ۱۸ ماه گارانتی کمپرسور، ۱۸ ماه گارانتی قطعات فنی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش از شرکت تهویه نیا می‌باشد.
فروشگاه دما نوین افتخار دارد که در کنار پرسنل این شرکت بزرگ همکاری کرده و از جمله عرضه کننده‌های محصولات این شرکت می‌باشد.
 
کولر گازی گری
ارسال نظر / پرسش در مورد کولر گازی گری مدل Q4 MATIC-P12C3
CAPTCHA
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح