0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > محصولات سرمایشی ساخت ایران > ایران رادیاتور > اسپلیت ایران رادیاتور > کولر گازی ایران رادیاتور مدل IAC-12CH/A >

کولر گازی ایران رادیاتور مدل IAC-12CH/A قیمت خرید

قیمت و مشخصات کولر گازی ایران رادیاتور مدل IAC-12CH/A
کولر گازی ایران رادیاتور مدل IAC-12CH/A
11,300,000 تومان
ویژگی‌های محصول:
  • ظرفیت ۱۲۰۰۰
  • کمپرسور روتاری 
  • تک فاز
  • مجهز به اوپراتور و کندانسور GOLDEN FIN مقاوم در برابر خوردگی
  • مناسب برای کلان شهرها (به علت آلودگی هوا)
  • مناسب برای مناطق با آب و هوای معتدل
  • کمپرسور روتاری GMCC ساخت TOSHIBA
  • کویل اوپراتور و کوندانسور GOLD FIN 
  • دارای برچسب انرژی A
  • گاز R410 سازگار با محیط زیست
نقد و بررسی
مشخصات فنی
کالاهای مرتبط
محصولات جانبی
درباره‌ی کولر گازی ایران رادیاتور مدل IAC-12CH/A:
 اسپلیت دیواری ایران رادیاتور ظرفیت های 12000 BTU مناسب برای فضای تا ۲۰ متر مربع (ارتفاع سقف ۲.۸ متر) 18000 BTU مناسب برای فضای تا ۳۰ متر مربع (ارتفاع سقف ۲.۸ متر) 24000 BTU مناسب برای فضای تا ۵۰ متر مربع (ارتفاع سقف ۲.۸ متر) و با قابلیت سرمایش و گرمایش به بازار عرضه می‌شود. کولرگازی ایران رادیاتور مجهز به کمپرسور GMCC شرکت توشیبا همراه با گاز R410 دوستدار محیط زیست بوده و دارای اوپراتور و کندانسور با فین‌های طلایی مقاوم در برابر خوردگی می‌باشد. این ویژگی‌ها، کولر ایران رادیاتور را به محصولی مناسب جهت کارکرد در کلان شهرها و مناطقی که دارای آلودگی هوا هستند و همچنین مناطق با رطوبت بالای هوا تبدیل می‌کند.
 
گلدفین:
 در کولر گازی ایران رادیاتور مدل IAC-12CH/A سطح کویل یونیت داخلی و کندانسور به پوشش گلدفین مجهز شده که از خوردگی و سایش جلو گیری می‌نماید.این فرآیند سطح را در مقابل خوردگی مقاوم می‌سازد و استقامت کویل (مبدل حرارتی) را برای یک مدت طولانی افزایش می‌دهد.
کولر گازی ایران رادیاتور-اسپلیت ایران رادیاتور
 پس از تحویل کولر گازی ایران رادیاتور مدل IAC-12CH/A خریداری شده از فروشگاه دما نوین، به هیچ عنوان به بسته بندی آکبند دستگاه دست نزنید. در واقع اولین اقدام شما باید تماس با مرکز خدمات مجاز نصب شرکت ایران رادیاتور توسط شماره تلفن‌های درج شده روی کارت گارانتی یا کارتن کولر برای هماهنگی ارسال نصاب جهت انجام عملیات نصب، بهره برداری و گارانتی دستگاه باشد. بدیهی است تعیین دقیق زمان نصب بر اساس نوبت و صرفا توسط سرویس‌کاران مجاز شرکت ایران رادیاتور تعیین می‌شود.
 
 
کولر گازی ایران رادیاتور مدل IAC-12CH/A دارای ۵ سال ضمانت تعویض کمپرسور و ۱۸ ماه ضمانت سایر قطعات توسط شرکت اصلی می‌باشد.
فروشگاه دما نوین مرجع اینترنتی تاسیسات و سیستم های تهویه مطبوع از بزرگترین فروشندگان محصولات ایران رادیاتور انواع اسپلیت و کولرهای گازی این شرکت را به قیمت درب کارخانه به مشتریان خود ارائه می‌دهد.
 
کولر گازی ایران رادیاتور
ارسال نظر / پرسش در مورد کولر گازی ایران رادیاتور مدل IAC-12CH/A
CAPTCHA
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح