0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> خدمات > روش‌های تسویه >

روش‌های تسویه

 
 
 همانطور که قبلا نیز اعلام داشتیم در شرایط کنونی اقتصاد کشور که قیمت‌ کالاهای مختلف هر روز دچار نوسانات و تغییرات می‌باشد و ثبات قیمت برای یک محصول به صورت مطلق وجود ندارد عملا امکان پرداخت از طریق درگاه اینترنتی برای سفارش محصول وجود نخواهد داشت. دلیل این مسئله از چند جهت وجود دارد؛
اول اینکه ما همیشه سعی کرده‌ایم تا قیمت محصولات حداقل قیمت ممکن در تمام بازار باشد که همین امر نیاز به اطلاع دقیق از قیمت هر روز آن کالا می‌باشد. دوم اینکه به روزرسانی قیمت‌ها به قیمت درست و هر روز بازار کشور برای تمام محصولات عملا برای پرسنل ایجاد دردسر و از بین رفتن زمان برای انجام کارهای دیگر از جمله معاملات حضوری می‌شود. در نتیجه اولین پیشنهاد ما برای شما مشتریان عزیز در حال حاضر تسویه به یکی از روش‌های زیر می‌باشد:
 
۱) ویژه مشتریان در شهر تهران: ثبت محصول، تماس با ما و آگاه کردن ما از مشخصات محصول، اطلاع از قیمت دقیق آن، اعلام آدرس دقیق برای دریافت، درخواست دستگاه کارتخوان برای پرداخت در محل یا پرداخت آنلاین به یکی از شماره کارت‌های اعلام شده، ارسال کالا توسط یکی از پیک‌های موتور یا وانت و دریافت محصول توسط مشتری؛ مشتریان عزیز در شهر تهران باید بدانند که هزینه ارسال کالا به عهده خودشان می‌باشد همچنین زمان ارسال کالا بنا به موجود بودن آن در انبار فروشگاه یا سفارش از کارخانه متفاوت است. 
 
۲) ویژه مشتریان شهرستان‌ها: عزیزان ما در شهرهای مختلف بعد از ثبت محصول خود، باید با فروشگاه تماس گرفته و علاوه بر اطلاع از قیمت از هزینه ارسال به شهر خود نیز آگاه شوند. مانطور که مشخص است امکان استفاده از پرداخت در محل برای مشتریان خارج از تهران وجود ندارد به همین منظور شما عزیزان ابتدا باید از طریق یکی از شماره حساب‌های بانکی پرداخت خود را انجام دهید و سپس ما را از آن مطلع سازید. بدیهی است ترخیص کالا از انبار و ارسال آن منوط به تسویه کامل می‌باشد. شما عزیزان باید بدانید که هزینه‌های ارسال داخل شهر به باربری و همچنین هزینه ارسال بین شهری نیز به عهده مشتریان می‌باشد و فروشگاه دما نوین به علت کم بودن مبالغ پرداختی و حداقل سود هیچ گونه مسئولیت و در قبال پرداخت این هزینه‌ها ندارد و عملا در این مورد ذینفع نمی‌باشد.
 
شماره کارت‌های معتبر فروشگاه دما نوین:
 بانک صادرات (شعبه خیابان جمهوری گلشن)
♦ شماره کارت: ۶۰۳۷۶۹۷۴۱۸۴۹۶۲۴۳
به نام شهرام بیدکلمه آقایی

 بانک رفاه کارگران (شعبه خیابان جمهوری نبش خیابان فلسطین)

♦ شماره کارت: ۵۸۹۴۶۳۱۵۰۳۴۴۰۲۵۷
به نام شهرام بیدکلمه آقایی

 بانک تجارت (شعبه خیابان جمهوری)

♦ شماره کارت: ۵۸۵۹۸۳۱۰۹۸۰۰۶۹۴۲
به نام شهرام بیدکلمه آقایی

 بانک ملت (شبه تهرانسر)

♦ شماره کارت: ۶۱۰۴۳۳۷۴۷۹۲۷۰۹۶۷
شماره شبا: IR۸۳۰۱۲۰۰۱۰۰۰۰۰۰۸۷۲۴۳۳۷۷۱۷
به نام آرام بیدکلمه آقایی

 بانک سامان (شعبه تهرانسر)

♦ شماره کارت: ۶۲۱۹۸۶۱۰۳۹۵۰۷۳۸۸
به نام آرام بیدکلمه آقایی

لازم به ذکر است هرگونه واریز نقدی فقط از طریق شماره‌های بالا معتبر می‌باشد و استعلام آنها از طرف واریز کننده تاکید می‌شود. فروشگاه دما نوین ضمن تشکر از انتخاب و اعتماد به ما، شما را دعوت می‌کند تا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.


اینکه دما نوین اولین انتخاب شما شده اتفاقی است که در تمام این سال‌ها با تلاش و صداقت ما روی داده و همین امر ما را تبدیل به اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی مرجع سیستم‌های تهویه مطبوع و تاسیسات در کشور کرده است.

معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح