0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> خدمات > طرح تعویض سیستم‌های فرسوده >

طرح تعویض سیستم‌های فرسوده

 
 طرح سراسری تعویض کالای فرسوده یا همان تعویض سبز برای آسودگی خیال مردم شریف ایران طراحی شده است، چرا که خانه برای ما ایرانی‌ها از دیر باز تاکنون مکان آسایش بوده است. خانه‌ی آسایش بخش، ویژگی‌های متعددی دارد که قطعا یکی از مهمترین آنها لوازمی است که در خانه قرار است در خدمت این آسایش و آرامش باشد. با توجه به سیاست‌های کلان اقتصادی در زمینه صنعت کشور، گردش پول در جامعه، اشتغالزایی، حمایت از تولید ملی و کارگر ایرانی، همچنین بهینه سازی در مصرف انرژی و آسودگی خاطر مصرف کنندگان، فروشگاه دما نوین اولین ایده و یکی از بزرگترین طرح‌های اجرایی تعویض سیستم‌های گرمایشی را در کشور اجرا کرده است. در این طرح شرکت‌های تولیدی بسیاری شرکت دارند که محصولات تولیدی جدید آنها جای کالای قدیمی را می‌گیرد. این طرح سراسری که از آن به عنوان طرح سبز تعویض کالای فرسوده نام برده می‌شود با هدف تسهیل و افزایش قدرت خرید مردم عزیز ایران از طرف فروشگاه دما نوین در سراسر کشور در حال اجرا است. همانطور که همه‌ی ما می‌دانیم در شرایط اقتصادی امروز و افزایش نوسان قیمت‌ها، پس‌انداز کردن دیگر راه‌ حل مناسبی برای خرید نیست. شما با استفاده از این تسهیلات می‌توانید بدون از دست دادن زمان و نگرانی از افزایش قیمت، همچنین به جای هزینه برای تعمیرات و از دست دادن آسایش خود کالای مورد نیاز خود را با کالای قدیمی تعویض کرده و صاحب یک سیستم به روز و بهینه‌تر شوید.
 
 
۱) طرح اول تعویض انواع آبگرمکن‌ها فرسوده: مطمئنا آبگرمکن‌های دیواری به علت تماس با آب از جمله وسیله‌های با اصطحلاک بالا و به علت کارکردن با گاز از جمله پر خطرترین وسیله‌ها در هر محیطی می‌باشند. این طرح شامل تعویض انواع آبگرمکن‌های قدیمی و فرسوده گازی می‌شود. در این طرح فروشگاه دما نوین آبگرمکن‌های گازی دیواری قدیمی سایز کوچک را به قیمت ۳۵۰.۰۰۰ تومان، آبگرمکن‌های سایز ۱۲ و ۱۵ را به قیمت ۸۰۰.۰۰۰ تومان، آبگرمکن‌های سایز ۱۸ را به قیمت ۸۵۰.۰۰۰ تومان و آبگرمکن‌های زمینی ایستاده را به قیمت توافقی خریداری کرده و به جای آنها آبگرمکن‌های سری جدید و بهینه شده‌ در مصرف انرژی روز بازار را به شما عزیزان تحویل می‌دهد. شما عزیزان کافیست تا به جای پرداخت هزینه‌های گزاف و بی‌نتیجه تعمیرات، بی آنکه کل مبلغ محصول را پرداخت کنید تنها با پرداخت تفاوت قیمت و هزینه‌ای کمتر، از یک سیستم‌ به روز و نو بهره‌مند شوید. در این طرح شرکت‌های بزرگی از جمله بوتان و ایران شرق شرکت می‌کنند.
 
 
۲) طرح دوم تعویض انواع پکیج‌های فرسوده: این طرح شامل تعویض انواع پکیج‌های دیواری و زمینی ایرانی و خارجی می‌شود. همانطور که همه‌ی ما می‌دانیم پکیج‌ها از جمله پر اصطحلاک‌ترین وسایل می‌باشند و گاهی هزینه‌های سرویس و تعمیر آنها بعد از چندین سال کارکرد و تماس با آب به قدری بالا می‌باشد که به هیچ عنوان مقرون به صرفه نبوده و  توصیه نمی‌شود به همین علت تعویض آنها بهترین راه حل می‌باشد. هرچند در گذشته پکیج‌های دیواری تنوع بسیاز زیادی از لحاظ برند و مدل داشتند اما امروزه این تنوع در بازار کشور بسیار کمتر شده و جز چندتا مدل خاص که تولید تعدادی شرکت تولیدی داخل هستند مدل دیگری در بازار وجود ندارد. در این طرح فروشگاه دما نوین انواع پکیج دیواری بدون فن ایرانی و خارجی را به قیمت ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان، پیکیج‌های فن دار را به قیمت ۱.۲۰۰.۰۰۰ تا ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان (بستگی به برند و مدل دستگاه) و پکیج‌های زمینی را به قیمت توافقی خریداری کرده و در عوض یک دستگاه پکیج نو را به شما تحویل می‌دهد. شما عزیزان کافی است با پرداخت هزینه‌ای بسیار کمتر صاحب یک دستگاه جدید با ضمانت و گارانتی چند ساله شوید و از هزینه‌های گزاف و بیهوده تعمیرات خود را راحت سازید. در این طرح شرکت‌های بزرگی از جمله بوتان، ایران رادیاتور و لورچ شرکت دارند. 
 
 
۳) طرح سوم تعویض انواع رادیاتورهای گرمایشی فرسوده: در این طرح که یکی از بزرگترین و جدیدترین طرح‌های تعویض و حمایتی فروشگاه دما نوین می‌باشد بیشتر رادیاتورهای گرمایشی فرسوده و قدیمی با رادیاتورهای نسل جدید قابل تعویض می‌باشند. رادیاتورهای گرمایشی از جمله محصولاتی هستند که در اثر گردش آب پوسیده و سوراخ می‌شوند به همین علت معمولا غیر قابل استفاده و غیر قابل تعمیر شده و نیاز به تعویض دارند. این طرح علاوه بر ایجاد راندمان گرمایی بالاتر، بالا بردن عمر مفید پکیج و موتورخانه، کاهش هزینه‌های انرژی، زیبایی محیط را نیاز به همراه دارد. در طرح پیشنهادی فروشگاه دما نوین انواع رادیاتورهای آلومینیوم خشک پره‌ای یک پارچه را به قیمت هر پره ۲۵.۰۰۰ تومان، رادیاتورهای آلومینیومی عرض ۶ سانتی‌متر را به قیمت هر پره ۴۰.۰۰۰ تومان، رادیاتورهای آلومینیومی عرض ۸ سانتی‌متر به قیمت ۵۰.۰۰۰ تومان و رادیاتورهای چدنی را به ازای هر کیلو ۹.۰۰۰ تومان خریده و در عوض رادیاتورهای آلومینیومی و پنلی نسل جدید را با کمترین قیمت در تمام بازار به شما عزیزان ارائه می‌دهد. در این طرح شرکت‌های متنوع زیادی از جمله بوتان، ایران رادیاتور، لورچ، تاش رادیاتور و سپاهان سهیم هستند.
 
 
 
۴) طرح چهارم تعویض موتورخانه فرسوده: این طرح در حال حاضر جدیدترین طرح تعویض سیستم‌های گرمایشی می‌باشد. این طرح شامل تعویض موتورخانه قدیمی با موتورخانه جدید و یا تعویض سیستم آن با پکیج‌های دیواری می‌باشد. در این طرح قیمت گذاری موتورخانه و وسایل آن کاملا توافقی و پس از بازدید کارشناسان فروشگاه دما نوین صورت می‌گیرد. در این طرح شرکت‌های بزرگ داخلی از جمله ایران رادیاتور، شوفاژکار و آذران صنعت حضور دارند.
 
 
 شاید برای همه شما عزیزان سوال شود پس از آنکه کالای فرسوده خود را به فروشگاه تحویل دادید چه اتفاقی برای آن می‌افتد؟ در این مرحله ظرف دو روز پس از دریافت کالای شما تمام قطعات و لوازم از دستگاه جدا شده و ضایعات آلیاژی جهت عملیات بازیافت و استفاده دوباره در چرخه صنعت تحویل شرکت‌های مربوط داده می‌شود. در نتیجه پس از تحویل کالای خود به فروشگاه به هیچ عنوان نمی‌توانید درخواست پس گرفتن آن را داشته باشید چرا که عملا انجام آن غیر ممکن می‌باشد در نتیجه فروشگاه دما نوین از شما خواهش می‌کند در تصمیم خود برای تعویض کالا دقت فرمایید.
 
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح