0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > محصولات سرمایشی ساخت ایران > جی پلاس > اسپلیت جی پلاس > کولر گازی اینورتر جی پلاس GAC-HV18MN1 >

کولر گازی اینورتر جی پلاس GAC-HV18MN1

قیمت و مشخصات کولر گازی اینورتر جی پلاس GAC-HV18MN1
کولر گازی اینورتر جی پلاس GAC-HV18MN1
21,000,000 تومان
ویژگی‌های محصول:
  • ظرفیت ۱۸۰۰۰
  • سرمایش و گرمایش
  • مجهز به کمپرسور روتازی هوشمند Inverter 
  • تک فاز/۲۲۰ ولت/۷.۳ آمپر
  • مجهز به حالت ECO جهت صرفه جویی در مصرف انرژی
  • دارای قدرت پرتاب باد در ۴ جهت به همراه حالت Turbo
  • مناسب برای مناطق با آب و هوای معتدل
  • مجهز به تایمر و سیستم شروع به کار مجدد خودکار
  • قابلیت رطوبت زدایی Dry جهت کاهش رطوبت محیط
  • مجهز به حالت سلامت جهت پاکسازی محیط از ویروس و باکتری
  • دارای برچسب انرژی A
  • گاز R410 سازگار با محیط زیست
نقد و بررسی
مشخصات فنی
کالاهای مرتبط
محصولات جانبی
درباره‌ی کولر گازی اینورتر جی پلاس GAC-HV18MN1:
 کولر گازی اینورتر جی پلاس GAC-HV18MN1 با عملکرد سرمایش و گرمایش و ظرفیت 18000BTU/Hr محصولی جدید از سری GAC-HV کولرهای گازی اینورتر جی پلاس است که مناسب آب و هوای معتدل و غیر گرمسیری طراحی و تولید می‌گردد. شرکت صاحب نام گلدیران که نامش با محصولات ال جی کره جنوبی گره خورده است به تازگی پا به عرصه تولید انواع لوازم برقی از قبیل سیستم‌های تهویه مطبوع تحت برند جی پلاس نهاده است. شرکت گلدیران با به کارگیری توان نیروهای متخصص داخلی و بهره گیری از قطعات اولیه استاندارد و با کیفیت توانسته محصولاتی با کیفیت ال جی تولید و به بازارهای ایران و خاورمیانه عرضه نماید.
 گلدیران، برند جی پلاس را در سال ۱۳۹۷ با تولید انواع تلویزیون به بازار لوازم برقی ایرانی معرفی نمود و پس از آن اقدام به تولید انواع سیستم‌های تهویه مطبوع نظیر دستگاه تصفیه هوا، فن کویل، داکت اسپلیت و کولر گازی نمود. در این میان کولر گازی جی پلاس جدیدترین محصول تولیدی شرکت گلدیران است که این شرکت قصد دارد آنرا جایگزین مناسبی برای کولرهای گازی و اسپلیت ال جی قرار دهد. کولرهای گازی و اسپلیت جی پلاس با طراحی زیبا و برخورداری از ظرفیت‌های متنوع به خوبی قادرند نیاز مصرف کنندگان داخلی که به دنبال خرید کولر گازی با قیمت و کیفیت مناسب هستند را برآورده نمایند. به طور کلی این محصولات در دو نوع معمولی و اینورتر با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش در ظرفیت‌های ۹۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰ بی تی یو برساعت برای استفاده در واحدهای مسکونی و اداری در مناطق آب و هوایی معتدل و گرمسیری تولید می‌گردند. کولر گازی اینورتر جی پلاس سری GAC-HV در دو مدل مختلف گرمسیری و غیرگرمسیری عرضه می‌شود. کولر گازی اینورتر جی پلاس غیر گرمسیری در ۴ ظرفیت ۹ الی ۲۴ هزار و گرمسیری در دو ظرفیت ۲۴ و ۳۰ هزار موجود می‌باشد. این کولرها با برخورداری از امکاناتی مانند موتور قدرتمند اینورتر، امکان گرمایش و سرمایش سریع، پره‌های طلایی Gold fin، تایمر، حالت خواب و شروع به کار خودکار، حالت سلامت، رطوبت‌زدایی و دارابودن حسگرهای حرارتی، محصولاتی کامل و قابل رقابت با کولرهای گازی برندهای ایرانی و خارجی می‌باشند.
مزیت‌های کولر گازی اینورتر جی پلاس GAC-HV18MN1:
  • مجهز به حالت سلامت "Health Mode" جهت پاکسازی محیط از ویروس‌ها و باکتری‌ها
  • دارای نمایشگر LED مخفی که ضمن زیباتر جلوه دادن اسپلیت، موارد انتخاب شده یا تغییر داده شده را برای راحتی بیشتر کاربران نشان می دهد.
  • دارای حالت خواب "Sleep Mode" جهت تنظیم فعالیت مطلوب در زمان خواب به کمک حسگرهای پیشرفته
  • با فعال کردن سیستم شروع به کار مجدد خودکار یا همان "Auto Restart" در این سری از کولرهای گازی جی پلاس، در صورت قطع و وصل ناگهانی برق، دستگاه با همان تنظیمات اعمال شده قبل از قطع برق مجددا فعالیت خود را به صورت خودکار آغاز می نماید.
  • مجهز به تایمر جهت تنظیم فعالیت دستگاه در زمان‌های دلخواه
 
کولرهای گازی جی پلاس دارای دارای ۵ سال گارانتی کمپرسور توسط شرکت گلدیران می باشند.
فروشگاه دما نوین به عنوان یکی از مراجع بزرگ سیستم‌های تهویه مطبوع از جمله عرضه کننده‌های انواع اسپلیت و داکت اسپلیت جی پلاس در تمام استان‌های کشور می‌باشد.
 
کولر گازی جی پلاس-کولر گازی جی پلاس قیمت
ارسال نظر / پرسش در مورد کولر گازی اینورتر جی پلاس GAC-HV18MN1
CAPTCHA
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح