0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > محصولات سرمایشی ساخت ایران > ساراول > فن کویل ساراول > فن کویل زمینی دکوراتیو ساراول سری SF-FC >

فن کویل زمینی دکوراتیو ساراول سری SF-FC بهترین قیمت

قیمت و مشخصات فن کویل زمینی دکوراتیو ساراول سری SF-FC
فن کویل زمینی دکوراتیو ساراول سری SF-FC-02
4,300,000 تومان
فن کویل زمینی دکوراتیو ساراول سری SF-FC-03
5,350,000 تومان
فن کویل زمینی دکوراتیو ساراول سری SF-FC-04
5,450,000 تومان
فن کویل زمینی دکوراتیو ساراول سری SF-FC-06
5,950,000 تومان
فن کویل زمینی دکوراتیو ساراول سری SF-FC-08
7,900,000 تومان
فن کویل زمینی دکوراتیو ساراول سری SF-FC-10
9,750,000 تومان
فن کویل زمینی دکوراتیو ساراول سری SF-FC-12
10,300,000 تومان
ویژگی‌های محصول:
  • ظرفیت هوادهی: از ۲۰۰ تا ۱۲۰۰ CFM
  • برق مصرفی: تک فاز ۲۲۰ ولت
  • کویل استاندارد سه ردیفه با لوله های مسی ۳.۸ اینچ 
  • دارای الکتروموتور پرقدرت و کم صدا
  • مجهز به کویل و تشتک آب تقطیر از جنس گالوانیزه
  • طراحی زیبا همراه با عملکرد کم صدا و آرام
  • دارای فیلتر هوای قابل شست و شو
  • فشار کار قابل اطمینان ۱۶ بار
نقد و بررسی
مشخصات فنی
کالاهای مرتبط
محصولات جانبی
درباره‌ی فن کویل زمینی دکوراتیو ساراول سری SF-FC:
 فن کویل زمینی دکوراتیو ساراول سری SF-FC با ظرفیت هوادهی 200 CFM، برای نصب و راه اندازی به صورت روکار در مجتمع‌های مسکونی و تجاری، ساختمان‌های اداری، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، مراکز خرید و... که نیازمند کنترل مستقل دمای هر اتاق با توجه به نیاز افراد ساکن هستند، کاربرد دارد. به طور کلی فن کویل‌ ساراول از لحاظ تنوع و ظرفیت جز کامل‌ترین برندهای فن کویل در بازار تهویه مطبوع ایران محسوب می‌شوند که در انواع مختلف فن کویل زمینی روبرو زن، بالازن کوتاه و معمولی، مورب زن (شیب‌دار) و همینطور سقفی با کابینت و بدون کابینت (سقفی توکار) در ۷ ظرفیت ۲۰۰ الی ۱۲۰۰ فوت مکعب بر دقیقه و نوع کانالی در ظرفیت‌های ۸۰۰ الی ۲۰۰۰ فوت مکعب بر دقیقه تولید و عرضه می‌گردند. فن کویل زمینی دکوراتیو ساراول مدل FC با امکان هوادهی از روبرو از انواع پرکاربرد فن کویل زمینی ساراول است که با طراحی زیبا و ابعاد مناسب، دارای بدنه‌ای مقاوم از جنس ورق فولادی به ضخامت ۱.۲۵ میلی‌متر است و در ۷ ظرفیت مختلف ۲۰۰، ۳۰۰، ۴۰۰، ۶۰۰، ۸۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ فوت مکعب بر دقیقه در دسترس می‌باشد. نصب، نگهداری و سرویس فن کویل دکوراتیو ساراول به دلیل امکان باز شدن درب جلوی دستگاه بسیار راحت‌تر نسبت مدل‌های دیگر فن کویل زمینی ساراول می باشد.
 
نکات فنی اجرای فن کویل:
 قبل از خرید فن کویل می‌بايد چپ يا راست بودن محل اتصال لوله‌ها به فن کویل‌های مورد نياز پروژه مشخص گردد. برای محاسبه دبی آب سرد مورد نیاز سرمایش فن کویل‌ها باید مقدار بار کل سرمایی بر مبنای (BTU/h) هر یک از فضاهای ساختمان را بر عدد ۵ هزار تقسیم نمود. (یا تقسیم کیلو کالری در ساعت بر عدد ۱۲۵۰) به این ترتیب معمولا قطر لوله‌های رفت و برگشت آب سرد و گرم به کویل فن کویل‌های ۲۰۰ CFM سایز ۱.۲ اینچ و برای فن کویل‌های ۳۰۰ و ۴۰۰ cfm سایز ۳.۴ اینچ و برای فن کویل‌های ۶۰۰ و ۸۰۰ و ۱۰۰۰ cfm سایز ۱ اینچ و برای فن کویل‌های ۱۲۰۰ و کانالی‌های تا ۱۸۰۰ ، ۱/۱.۴ اینچ در نظرگرفته می شود. با توجه به اهمیت بالانس فن هوادهی در عملکرد فن کویل‌ها و ارتباط مستقیم آن با طول عمر بلبرینگ موتور، به منظور تداوم بالانس دینامیکی فن هوادهی دستگاه، نسبت به نصب کاملاً افقی و تراز شده انواع فن کویل‌ها در محل نصب خود نهایت دقت را مبذول فرمائید. با توجه به موضوع مهم سرویس و نگهداری در تجهیزات تهویه مطبوع، نصب شیر قطع و وصل جریان آب ورودی و خروجی از کویل فن کویل‌ها همراه با مهره ماسوره مربوطه (هم سایز با قطر لوله انشعابی) ضروری است. به منظور جمع آوری آب حاصل از تقطیر رطوبت هوا روی کویل فن کویل‌ها در فصل تابستان، نصب لوله ۱.۲ اینچ درین از سینی زیرکویل تا محل تخلیه این آب‌ها برای هر فن کویل الزامی می‌باشد.
 
فن کویل ساراول دارای ۱ سال گارانتی توسط شرکت ساراول مي‌باشند.
فروشگاه دما نوین به عنوان بزرگترین مرجع سیستم‌های تهویه مطبوع و به عنوان یکی از حامیان تولید داخلی افتخار دارد یکی از عرضه کنندگان محصولات این شرکت قدیمی در کشور می‌باشد.
ارسال نظر / پرسش در مورد فن کویل زمینی دکوراتیو ساراول سری SF-FC
CAPTCHA
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح