0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> خدمات > ۳ روز ضمانت بازگشت کالا >

۳ روز ضمانت بازگشت کالا

 
یکی از بزرگترین مزیت‌های فروشگاه دما نوین امکان بازگشت کالا بعد از خرید آن می‌باشد. گاهی مواقع پیش می‌آید که مشتریان عزیز به هر دلیلی از خرید خود راضی نبوده، بعد از خرید و گفتگو در خانواده یا با دوستان نظرشان تغییر کرده و در نهایت تصمیم می‌گیرند که محصول دیگری را تهیه کنند، به هزینه پرداختی بابت محصول مورد نظر احتیاج پیدا می‌کنند و یا هر دلیل دیگری که باعث می‌شود که آنها تصمیم بگیرند که محصول مورد نظر خود را به فروشگاه بازگردانند در این صورت فقط کافی است تا با یکی از شماره‌های فروشگاه تماس گرفته و ما را در جریان قرار دهید. اما بازگشت کالا شرایط و قوانینی دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم؛
 
قوانین بازگشت کالا فروشگاه دما نوین:
۱) مدت زمان بازگشت کالا حداکثر تا ۳ روز کاری می‌باشد و اگر بیشتر از این زمان سپری شود فروشگاه دما نوین هیچگونه تعهدی در این قبال ندارد.
۲) درب محصول به هیچ عنوان نباید باز شده باشد، هرگونه اشتباه در این مورد اعم از حس کنجکاوی و دیدن ظاهر محصول باعث شده محصول شما به هیچ عنوان قابل بازگشت نباشد و یا مبلغ زیادی از وجه شما کسر شود.
۳) هرگونه نصب و استفاده از وسایل حتی به مدت چند ساعت به هیچ عنوان قابل قبول نمی‌باشد.
۴) هزینه بازگشت کالا تا فروشگاه به عهده خریدار می‌باشد.
۵) اگر محصول شما سفارشی باشد و توسط فروشگاه فقط برای شما سفارش داده شده باشد به هیچ عنوان قابل بازگشت نمی‌باشد پس در این مورد توجه و دقت لازم را در انتخاب خود داشته باشید.
۶) هرگونه آسیب رساندن به محصول بعد از خرید و ایراد گرفتن جهت بازگشت قابل قبول نبوده و فروشگاه مسئولیت آن را به عهده نمی‌گیرد. (لازم به ذکر است محصول به صورت کاملا سالم تحویل داده شده و کاملا ایمن ارسال می‌شود.)
۷) مبلغ پرداختی و قابل بازگشت به شما همان مبلغی است که قبلا بابت کالا پرداخت شده است نه قیمت روز آن کالا.
 
رضایت خاطر شما در یک خرید مطمئن رضایت ما نیز می‌باشد و آسودگی خاطر ما را به همراه  دارد. فروشگاه دما نوین اعلام می‌کند که در انتخاب و خرید خود نهایت دقت را داشته باشید.
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح