0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > محصولات گرمایشی ساخت ایران > برفاب > آبگرمکن‌ برفاب > آبگرمکن برقی دیواری برفاب مدل ۱۰ >

آبگرمکن برقی دیواری برفاب مدل ۱۰

قیمت و مشخصات آبگرمکن برقی دیواری برفاب مدل ۱۰
آبگرمکن برقی دیواری برفاب مدل ۱۰
1,600,000 تومان
ویژگی‌های محصول:
  • ظرفیت ۸ لیتر
  • دارای شیر اطمینان
  • مناسب برای فضاهای بسته و بدون گاز
  • میزان انرژی مصرفی ۲۰۰۰W - ۲۲۰V - ۵۰HZ
  • دارای ضمانت ۳۶ ماه برای مخزن، ۱۲ ماه برای المنت و ترموستات
  • همه‌ی مدل‌ها به شیر کنترل ایمنی مجهز هستند
  • لعاب کاری تمامی مخزن به منظور پیشگیری از پوسیدگی
نقد و بررسی
مشخصات فنی
کالاهای مرتبط
محصولات جانبی
درباره‌ی آبگرمکن برقی دیواری برفاب مدل ۱۰:
 آبگرمکن برقی دیواری مدل ۱۰ تولیدی شرکت برفاب برای استفاده در محیط‌ها و فضاهایی مانند کافی شاپ‌ها و آرایشگاه‌ها از گزینه‌های کاربردی و کارآمد محسوب می‌گردد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که آبگرمکن‌های برقی، آبگرم بهداشتی را با فشار مطلوب و مناسب در دسترس مصرف کننده قرار می‌دهند. استفاده از قطعات و متعلقات باکیفیت در ساختار آب گرمکن برقی دیواری ۱۰ آبگرم را برای مصارف مختلف به مصرف کننده عرضه می‌کند. جنس بدنه آبگرمکن برقی دیواری ۱۰ از استیل باکیفیت و مرغوب می‌باشد. همچنین برخورداری این دستگاه گرمایشی از وزن ۱۱.۵ کیلوگرم، قابلیت حمل و جابجایی آبگرمکن را برای مصرف کننده به راحتی امکان پذیر می‌سازد. ناگفته نماند که در ساختار آبگرمکن برقی دیواری برفاب یک المنت تعبیه شده است. همچنین این دستگاه به ولوم ترموستات نیز مجهز شده است.
 آبگرمکن برقی دیواری ۱۰ برفاب قابلیت اعمال تنظیمات مورد نظر مصرف کننده را دارا می‌باشد. این امر در پرتو وجود ترموستات طراحی شده در ساختار آبگرمکن به نحو مطلوب امکان پذیر می‌گردد. همچنین متناسب با نوع استفاده و نحوه کارایی می‌توان این محصول را در محیط داخل یا فضای خارج خانه نصب کرد. رنگ سفید آبگرمکن برقی دیواری ۱۰ علاوه بر زیبایی و جذابیت بصری، با هر سبک دکوراسیون هارمونی و توازن لازم را برقرار می‌سازد. برخورداری از شیر اطمینان، مؤید ایمنی و امنیت بسیار بالای آبگرمکن برقی دیواری ۱۰ می‌باشد. همچنین انرژی مصرفی موردنیاز این دستگاه، برق شهری و توان الکتریکی آبگرمکن برابر با ۲۰۰۰ وات است. در ضمن، استفاده از متریال باکیفیت طول عمر مفید و کارایی آبگرمکن را در پی دارد.
 
مخزن آبگرمکن برقی دیواری برفاب مدل ۱۰ دارای ۳۶ ماه و المنت و ترموستات آن دارای ۱ سال گارانتی می‌باشد.
فروشگاه دما نوین مرجع اینترنتی تاسیسات و سیستم های تهویه مطبوع عرضه کننده محصولات شرکت برفاب طی سال‌های اخیر همکاری مناسبی در راستای فروش محصولات این شرکت داشته است.
توجه: برای نصب مجاز و ایمن محصول در هنگام خرید لوازم وسایل استاندارد و مجاز نصب را از فروشگاه تهیه نمایید.
 
آبگرمکن برفاب
ارسال نظر / پرسش در مورد آبگرمکن برقی دیواری برفاب مدل ۱۰
CAPTCHA
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح