0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > محصولات سرمایشی وارداتی > زانتی > اسپلیت ۲۴۰۰۰ زانتی >

کولر گازی زانتی قیمت

قیمت و مشخصات اسپلیت ۲۴۰۰۰ زانتی
اسپلیت ۲۴۰۰۰ زانتی
18,500,000 تومان
ویژگی‌های محصول:
  • کم مصرف و مقرون به صرفه
  • دارای ظاهری شیک و زیبا در هر دو واحد
  • دارای تایمر حالت خواب یا SLEEP
  • دارای تنظیم شبکه بالا و پایین
  • دارای دکمه های اشاره
  • قابلیت کارکرد در مناطق معتدل
  • بهره مندی از گاز گاز مبرد R410
  • قابلیت اتصال به WIFI گوشی تلفن همراه
  • سرمایش و گرمایش سریع با حالت TURBO
  • تخلیه  (Drain) از هر دو سمت یونیت داخلی
  • پره های طلایی Golden fin با قدرت انتقال حرارت مناسب
نقد و بررسی
مشخصات فنی
کالاهای مرتبط
محصولات جانبی
درباره‌ی اسپلیت ۲۴۰۰۰ زانتی:
 اسپلیت ۲۴۰۰۰ زانتی به عنوان محصولی با ظرفیت کم در بین تولیدات شرکت Zanetti به حساب می‌آید. این کولر گازی از کمپرسور توشیبا بهره‌مند است که به جهت بهره‌مندی از کیفیت فوق‌العاده برای ایجاد حرارت و برودت در فصول گرم و سرد سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول همچنین دارای رده مصرفی انرژی مناسب می‌باشد که در کنار طراحی شیک و مدرن آن را قابل استفاده در محیط‌های مانند مدارس، بانک ها، ادارات قابل استفاده می‌کند از دیگر مزایای این کولر گازی اسپلیت می‌توان به بهره مندی از تکنولوژی وای فای که با اتصال گوشی به آن از آن به عنوان یک کنترل استفاده کرد. اسپلیت ۲۴۰۰۰ زانتی از دو یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده است که به واسطه لوله‌های حامل گاز مبرد که با عایق پوشانیده شده‌اند به هم متصل می‌گردند. این دستگاه دارای یک ریموت کنترل از راه دور هوشمند می‌باشد که دسترسی‌های زیادی را برای مصرف کننده ایجاد کرده است. در درون پنل داخلی این دستگاه یک ترموستات موجود است که با اندازه گیری دمای درون و همچنین با توجه به دمای محیط بیرون نسبت به ایجاد تعادل در دمای محیط تحت پوشش اقدام می‌کند.
 اسپلیت ۲۴۰۰۰ زانتی دارای مشخصات ویژه‌ای است که از مهم‌ترین و شاخص‌ترین آنها می‌توان به مصرف بسیار پایین انرژی الکتریکی برای این دستگاه اشاره نمود که آن را می‌توان حاصل به کارگیری جدیدترین و مدرن ترین سیستم‌ها و مکانیزم‌ها موجود در منابع علمی در کنار طراحی بسیار دقیق دانست. در واقع این محصول هم در یونیت داخلی و هم در یونیت بیرونی از جنس با آلیاژ بسیار مناسبی ساخته شده است که موجب گردیده از استقامت بالایی برخوردار باشد و در مقابل فرسایش و خوردگی مقاوم تر گردد همچنین پوشش رنگ دولایه‌ای که این محصول را فرا گرفته است کمک شایانی به زیبایی آن نموده است. اسپلیت ۲۴۰۰۰ زانتی به دلیل بهره‌مندی از کمپرسور روتاری عملکرد بسیار مناسبی در مناطق معتدل داشته و در واقع قادر است گرمای مورد نظر مصرف کننده را برای زمستان و سرمایش کافی برای تابستان را ایجاد نماید. از دیگر مزیت‌های مهم این کولر گازی مهم شرکت زانتی می‌توان اسکن هوشمند یا SMART SCAN اشاره نمود که با حسگر خود افراد حاضر در محیط تحت پوشش هوادهی این سیستم را تشخیص داده و جریان باد ایجاد شده توسط یونیت داخلی را به وسیله دمپرها با قابلیت حرکت به چهار جهت به سمت افراد متمرکز و هدایت می‌کند.
 
فروشگاه دما نوین از جمله فروشندگان بزرگ کولر گازی و اسپلیت زانتی در تهران می‌باشد که انواع این محصول را به قیمت مناسب به مشتریان عزیز خود ارائه می‌دهد.
ارسال نظر / پرسش در مورد اسپلیت ۲۴۰۰۰ زانتی
CAPTCHA
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح