0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > محصولات سرمایشی ساخت ایران > جی پلاس > تصفیه هوا جی پلاس > دستگاه تصفیه هوا جی پلاس مدل GAP-J670I >

تصفیه هوای جی پلاس قیمت خرید

قیمت و مشخصات دستگاه تصفیه هوا جی پلاس مدل GAP-J670I
دستگاه تصفیه هوا جی پلاس مدل GAP-J670I
6,900,000 تومان
ویژگی‌های محصول:
  • مجهز به تایمر
  • مجهز به سنسور رطوبت
  • دارای امکان هشدار تعویض فیلتر
  • مجهز به عملکرد خودکار و حالت خواب
  • تکنولوزی آیونایزر جهت زدودن گرد و غبار
  • تصفیه ذرات مضر و بسیار ریز ۱ تا ۲.۵ میکرون
  • قابلیت رطوبت ساز جهت ایجاد فضای مطبوع در محیط
  • سنسور سطح آب و سنسور غلظت ذرات آلاینده در محیط
  • فیلتر مدرن کربن اکتیو جهت بوزدایی اعم از بوی غذا و سیگار
نقد و بررسی
مشخصات فنی
کالاهای مرتبط
محصولات جانبی
درباره‌ی دستگاه تصفیه هوا جی پلاس مدل GAP-J670I:
 دستگاه تصفیه هوا جی پلاس مدل GAP-J670I با داشتن قابلیت‌های زیادی و تصفیه ۴۰۰ مترمکعب بر ساعت، دارای توانایی تصفیه ۵۲ متر مربع می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های دستگاه تصفیه هوا جی پلاس مدل GAP-J670I می‌توان به مصرف انرژی پایین، قابلیت تنظیم سرعت فن، قابلیت تصفیه ذرات بسیار ریز ۱ تا ۲.۵ میکرون تا بیش از ۹۵ درصد، صدای کم در حد ۶۵ دسی بل، مجهز به پیش فیلتر جهت تصفیه ذرات بزرگتر و فیلتر پیشرفته هپا جهت تصفیه ذرات بسیار ریز، مجهز به فیلتر مدرن کربن اکتیو جهت بوزدایی اعم از بوی غذا و سیگار و... اشاره نمود.
 فیلتر پیشرفته کربن اکتیویی که در دستگاه تصفیه هوای جی پلاس موجود است باعث می‌شود که بوهای نامطبوع محیط از قبیل بوی سیگار، بوی غذا توسط دستگاه جذب شود و به واسطه‌ی فیلتر پیشرفته کربن اکتیو از بین بروند. یکی دیگر از مزایای دستگاه تصفیه هوای جی‌پلاس فیلتر قدرمتند هپا می‌باشد که این فیلتر مانع نهایی برای عبور ذرات مضرر محیط و تصفیه کننده ذرات بسیار ریز بین ۱ تا ۲.۵ میکرون می‌باشد و عبور ریزگردها از این فیلتر تقریبا غیرممکن است. وجود حسگراهای پیشرفته بر روی دستگاه تصفیه هوا جی‌پلاس شما را قادر می‌سازد که تا همواره از کیفیت هوای محیط خود، غلظت آلاینده‌های فضا و میزان رطوبت آن آگاهی کامل داشته باشید. دستگاه تصفیه هوای جی‌پلاس دارای عملکرد خودکار و حالت خواب می‌باشد که با فعال نمودن این حالت دستگاه با استفاده از سنسورهای خود کیفیت هوای محیط را بررسی کرده و فعالیت خود را بر آن اساس تنظیم می‌نماید. در صورتی که دستگاه خود را  بر روی حالت خواب بگذارید باعث می‌شود تا تصفیه هوای محیط با کمترین میزان صدا ادامه پیدا کند.
 امروزه دستگاه تصفیه هوا یک کالای تجملی نیست، بلکه برای سلامتی قلب و دستگاه تنفس تمامی ساکنین در شهرهای بزرگ ضروری و مهم است، زیرا ۸۰ درصد از زمان زندگی افراد در طول ۲۴ ساعت در فضاهای بسته می گذرد که اتفاقا معمولا از فضاهای باز مجاور دارای آلودگی هوای بیشتری می‌باشد.
 
دستگاه تصفیه هوا جی پلاس مدل GAP-J670I دارای ۱۸ ماه گارانتی می‌باشد.
فروشگاه دما نوین به عنوان یکی از مراجع بزرگ سیستم‌های تهویه مطبوع از جمله عرضه کننده‌های تصفیه هوا جی پلاس در تمام استان‌های کشور می‌باشد.
 
ارسال نظر / پرسش در مورد دستگاه تصفیه هوا جی پلاس مدل GAP-J670I
CAPTCHA
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح