0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > محصولات سرمایشی وارداتی > وستن ایر > داکت اسپلیت وستن ایر > داکت اسپلیت اینورتر وستن ایر مدل MWSD362/H1A >

داکت اسپلیت وستن ایر قیمت خرید

قیمت و مشخصات داکت اسپلیت اینورتر وستن ایر مدل MWSD362/H1A
داکت اسپلیت اینورتر وستن ایر مدل MWSD362/H1A
54,150,000 تومان
ویژگی‌های محصول:
  • عملکرد سرمايش و گرمایش
  • قابلیت اتصال به کویل آبگرم جهت تامین گرمایش
  • برق مصرفی تک فاز + رده انرژی A
  • برای مساحت ۶۰ تا ۸۵ متر مربع (براساس شرایط)
  • دارای گاز مبرد R410a و کمپرسور روتاری + مناسب برای آب و هوای معتدل
  • ضریب عملکرد بالا
  • عدم اشغال فضای کف
  • دارای ابعد مناسب و وزن کم
  • حجم هوادهی بالا با سه سرعت مختلف
  • فشار استاتیکی بالا جهت کانال کشی طولانی
نقد و بررسی
مشخصات فنی
کالاهای مرتبط
محصولات جانبی
درباره‌ی داکت اسپلیت اینورتر وستن ایر مدل MWSD362/H1A:
 داکت اسپلیت اینورتر وستن ایر مدل MWSD362/H1A با ظرفیت ۳ تن تبرید یکی از مدل‌های اسپلیت کانالی وستن ایر است که با برق تکفاز ۲۲۰ ولت کار می‌کند و مناسب برای فضاهایی با متراژ ۶۰ الی ۸۵ مترمربع می‌باشد. این مدل داکت اسپلیت با بهره‌گیری از گاز مبرد R410a و کمپرسور روتاری، علاوه بر ایجاد هوای سرد، به منظور تامین گرمایش در فصل سرما از کویل آب گرم بهره می‌برد. داکت اسپلیت وستن ایر (Westen Air)، ساخت چین، از جمله پرفروش ترین برندهای داکت اسپلیت در ایران است که ضمن برخورداری از فناوری‌های نوین، برای تامین سرمایش و گرمایش محیط زندگی و کار شما در دو نوع معمولی (R410a/ R22) و اینورتر و در ظرفیت‌های متنوع طراحی و عرضه می‌گردد. داکت اسپلیت R410a وستن ایر یکی از انواع پرفروش اسپلیت‌های کانالی وستن ایر است که دارای برچسب انرژی گرید A (مصرف برق داکت اسپلیت پایین وستن ایر) می‌باشد. این سری از اسپلیت کانالی وستن ایر با قابلیت اتصال به کویل آب گرم جهت تامین هوای گرم، در ظرفیت‌های ۲ الی ۵ تن تبرید در دسترس می باشد.
 به طور کلی اسپلیت کانالی یا داکت اسپلیت وستن ایر همانند اسپلیت‌های دیواری شامل دو بخش یونیت داخلی و یونیت خارجی می‌‌باشد که یونیت خارجی آن به صورت دیواری یا سقفی روکار اجرا می‌شود و یونیت داخلی آن به صورت توکار و درون سقف کاذب نصب می‌‌گردد. در این سیستم هوای خنک و مطبوع بعد از فیلتر و تنظیم دما، از طریق کانال کشی به اتاق‌ها و قسمت‌های مختلف یک واحد از ساختمان هدایت می‌گردد.
 
تمامی داکت اسپلیت‌های وستن ایر از تاریخ نصب و راه اندازی دارای ۲ سال گارانتی قطعات داخلی و ۵ سال گارانتی تعویض کمپرسور به همراه ۱۵ سال خدمات پس از فروش می‌باشند.
فروشگاه دما نوین مرجع اینترنتی تاسیسات و سیستم‌های تهویه مطبوع تمام محصولات وستن ایر را به همراه گارانتی اصلی و با مناسب‌ترین قیمت در بازار کشور عرضه می‌کند.
 
ارسال نظر / پرسش در مورد داکت اسپلیت اینورتر وستن ایر مدل MWSD362/H1A
CAPTCHA
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح